Drie weken geleden hebben wij het kamertje in elkaar gezet zodat de verflucht goed weg kan trekken en ik verder kan met inrichten. Ik heb het kamertje nu al 3 keer gesopt met allesreiniger. Het raam staat elke dag een paar uur open om goed te luchten en ik heb van die zwitsal geurbuiltjes opgehangen in de kledingkast. Maar toch ruik ik elke ochtend als ik de kamer binnenkom nog de verflucht van het kamertje. Hebben meer mensen deze ervaring en heeft iemand tips om die verflucht weg te krijgen?? Er zitten namelijk ook nog beschadigingen op de kast en het ledikant waarvoor er dus nog onderdelen besteld zijn. Ik ben nu 34 weken zwanger en ik ben bang dat als die onderdelen geleverd worden dat de verflucht nog niet weg is als die kleine wordt geboren. En dat vind ik niet echt prettig.
een schaaltje met zout wil nog wel eens lukken... Klinkt raar, maar daar trekt de lucht en vocht in... zo nu en dan ff een nieuw schaaltje neerzetten als het zout veel vocht heeft opgenomen.
Wat een originele tip. Dat ga ik eens proberen. Is voor een hoogzwangere vrouw ook geen erg inspannende bezigheid om een schaaltje met zout neer te zetten , ik was al bang dat ik weer moest soppen
Mijn moeder zet altijd overal azijn neer als ze de luchtjes weg wil hebben. Wellicht het proberen waard als het zout niet werkt.
En misschien 24 uur per dag een klein raampje op laten staan. (als dat kan in ieder geval, niet alle huizen hebben natuurlijk van die kleine klapraampjes)