Wat gebruiken jullie in campingbedje? Slaapzak of laken en deken? Ik vind die plooimatrasjes zo slapjes om een laken en deken behoorlijk vast te krijgen.
mijn nichtje heeft een slaapzak aan in het camping bedje en ze heeft een dik matras in het bedje daar kun je ook een deken enzo goed omheen doen
Wij hebben ook een extra matrasje gekocht detijds voor in het campingbedje. (Ikea volgens mij 10 euro ofzo) Maar ze slaapt er in slaapzak in, net als in haar ledikant
Heb meteen even gekeken op de site van IKEA, bedoel je matras Sultan Snarka? Ziet er op zich wel ideaal uit, maar ja, wel groot om altijd zo'n niet opvouwbaar matras mee te nemen.
Wij hebben ook een extra matrasje voor in het campingbedje en dan met een slaapzakje en dekentje en lakentje.
Denk dat dat em wel is idd. Als wij em meenemen rollen we em even op en doen er een touwtje omheen knopen, dan issie al veel praktischer mee te nemen. En als je em niet steeds met dat touwtje erom laat staan, kan dat ook geen kwaad.
Los matrasje speciaal voor het campingbedje en een slaapzak. Als ze er meerdere nachten op moet slapen nemen we het matras uit haar eigen bed mee.
Heb mijn zoontje net in campingbed gelegd, aangezien we binnenkort op vakantie gaan en hij daar dus alvast aan kan wennen. Ik heb het nu nog geprobeerd met laken en deken en die strak ingestopt, nog wel alleen een plooimatras. Handen komen er steeds boven uit en zo werkt hij zich naar boven en dus ligt halve bovenlijf zonder dekens. Geslapen heeft hij nu minder dan normaal, maar dat zal het wennen zijn ( hopelijk) Volgende slaapronde doe ik hem in de slaapzak. Kijken hoe hij het dan vindt.