Hoi! Wij gaan binnnenkort op wintersport en willen daarom een campingbedje aanschaffen. Kunnen jullie mij vertellen waar op te letten en wat handig is en wat juist niet? Bedankt vast.
de meeste bedjes zijn allemaal het zelfde kwa maat en systeem, maar je betaald vaak voor merk, ik heb 1 bij de babydump weg was 50 euro merk weet ik zo niet, wel heb ik een extra matreas erbij gekocht een wat dikkere.
til ze ook even op in de winkel; sommige izjn echt van lood gemakat, lijkt het wel. terwijl andere zo licht als een veertje (maar wel stevig!) zijn. wij gaan tzt voor een x-adventure bedje, waar ook een aankleedkussen-dinges op past. twee vliegen in één klap, en kost iets van 80 euro.
Wij hebben nu een deryan travel cot. Ideaal, dat is zo'n opgooitentje, hij staat binnen 10 seconden. En weegt werkelijk niets. En je kindje ligt meteen insectvrij. Misschien niet heel interessant bij wintersport, maar zomers wel. Veel plezier trouwens!
wij hebben er 1 van prenatal nadeel vindt ik het in en uit klappen van dat ding deze moet je de boven ingeklapt aten en dat eerst de zijkanten van het bed omhoog trekken en dan de bodem om hem in te klappen nadeel als de kids ergens logeren bellen ze 3keer om dat het bedje niet in elkaar wil en een dag later omdat ie niet ingeklapt wil
Zo moet je de meeste bedje in mekaar zetten wij hebben er eentje met aan de zijkant een rits zodat ze er zelf straks in kan kruipen. onze staat bij me moeder en die kan niet zo veel tillen. we hebben ook een exstra matras er bij we hebben ook een derayn maar die vindt ik voor de wintersport te kout.