Ervaring Joolz met (Kid-Sit) meerijplankje/stoeltje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door go4baby, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    We hebben een Joolz wandelwagen. Onze oudste is bijna 1,5 en weldra is er een 2e bij. Ik wil geen duowagen dus heb rondgekeken voor een meerijplankje en deze gevonden:

Kleine dreumes - KID-SIT

Aangezien we verwachten regelmatig de wieg of het zitje te gebruiken zodat ze om en om in de wagen kunnen (baby dan lekker in draagzak) vroeg ik me af of het plankje snel en eenvoudig vast en los te maken is.

Als iemand een ander merk/model heeft dat snel te verwisselen is dan hoor ik het ook graag!

Ik weet wel dat Joolz zelf niets heeft en dat ook niet aanraadt (geen garantie.. maar ja..)

Ik zag wel dat je de voetrem niet kunt gebruiken bij de Kid-Sit en dat vind ik ook wel een nadeel want daar maak ik vaak gebruik van (wel zo veilig) dus als je een ander merk hebt hoor ik graag of dat wel kan.

Dank jullie wel!

2. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik weet niet of ik hiervoor zou kiezen, mijn zoon is 1,5 en het is juist zo fijn, als je wandelt oid, dat hij dan even lekker kan zitten, en ev. slapen, ;) met zo'n zitje lukt dat niet. en mijn zoon zou nooit blijven zitten als hij iets anders in zijn hoofd heeft, jou kindje wel?
    Ik heb ook wel eens gezien, dat ze een aanhangbuggy hadden, die je er makkelijk kan aanhangen en weer af kunt koppelen, ik zal eens voor je zoeken.

3. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    ik weet niet zo goed hoe ik een link moet neer zetten, dus dan maar zo:

als je googelt op "buggypod", dan zie je zo'n meerijdbuggy, of die geschikt is voor de joolz, weet ik natuurlijk niet, het is maar een idee.

en ik kwam ook nog een stoeltje tegen voor boven op de kinderwagen, ook googlen op "stoeltje kinderwagen", DAN zie je wederom wat ik bedoel.
    Het is misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar ik hoop dat je toch iets aan hebt.

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier een KidSit gebruikster..
    Werkt hier prima. Zoonlief blijft redelijk goed zitten/staan en heb m snel in de smiezen als ie dreigt af te stappen..
    Gebruik m icm Quinny, en idd de rem kan ik dan niet gebruiken, maar zet de wagen dan met t zwenkwiel dwars. Daarnaast gerbuik ik de rem niet heel veel, dus mis t ook niet echt.

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dank jullie wel voor de reacties!

Dat uitklap stoeltje is wel erg geinig!

Deel Deze Pagina