Wij hebben een goedkope vast bij mijn ouders staan, wat een ellende om steeds in en uit te klappen. en we hebben een koelstra met extra matrasje, ideaal koelstra via marktplaats gekocht 20 euro
Wij hebben ook het Koelstra bedje. Echt een heel fijn bedje. Stevig, makkelijk in en uit te klappen en ook nog een kruipluik met rits er in. Net als de meesten hebben we hier wel een extra matrasje bij, omdat het anders echt te hard is. Maar dat matrasje kan je ook in 3 delen opklappen, dus dat neemt ook niet zoveel ruimte in.
Wij hebben best wel even gezocht naar een campingbedje moet ik zeggen. Die tentjes zagen er erg makkelijk uit, maar het leek mij erg vervelend om elke keer helemaal op mijn knieën te moeten om haar in en uit het tentje te halen. Ook het tentje op een bed zeggen leek mij niet al te veilig, wat minder stabiel. Uiteindelijk gekozen voor de Kees Super de Luxe, omdat hij een bedverhoger heeft voor de eerste periode dat ze nog niet zelf kunnen zitten. Dat scheelt je een hoop gebuk bij het erin en eruit halen van je kleine. Ideaal! Je ritst het er zo in en uit. We hebben hem bij BabyDump gehaald Kees Campingbed Super De Luxe Zwart | Campingbedjes | Baby-Dump
Wij hebben een baby bjorn light. In de aanbieding gekocht want is anders 189 euro... Maar het grote voordeel van dit bedje is dat het maar 5 kg weegt! Superfijn mee te nemen. Ingeklapt is hij ook klein, dus neemt niet veel plek in. Klapt makkelijk in en uit.