Ik ben 30 januari bevallen van onze zoon Thijs. Het is een heerlijk kereltje en doet het normaal heel erg goed. Alleen wilde hij vandaag niet langer dan 1 a 1,5 uur slapen na zijn voeding en bleef maar huilen tot zijn volgende fles. Uiteindelijk bleek dat als ik hem in de draagzak deed hij wel weer in slaap viel na ca 1 uur. Ik heb hem steeds weer wakker gemaakt voor zijn volgende fles. Vanavond is het me uiteindelijk gelukt hem weer terug in bed te krijgen en nu moet eigenlijk zo zijn late fles hebben. Maar ik weet nu niet of ik hem wakker moet maken. Wat zouden jullie doen? Hij heeft om 7 uur zijn laatste fles gehad en komt "normaal" om de ca 4 uur. Wakker maken voor zijn late fles of kijken wanneer hij uit zichzelf komt?
Ik voed mijn zoontje (geboren 11 januari) op verzoek.. Sinds we dit doen zit er een redelijk schema in en slaapt hij na de fles van 20.15 tot een uur of 2/3 s nachts! Als het goed is gaat hij dit vanxelf verplaatsen naar de nacht en dan slaapt hij dus door Dat is dus mijn advies! Liefs
Wij voeden ook op verzoek, maar onze dochter doet desondanks hetzelfde als jullie zoontje. Het is even uitproberen. Je moet datgene doen waar je je prettig bij voelt.
Tsjaa... Ik maak m altijd wakker.. Ook om t ritme erin te houden wat dat is nu heerlijk En sinds een paar nachtjes slaapt ie van 22.30/23.00 door tot 6.00/7.00
Ik had hem uiteindelijk toch maar om kwart over 11 wakker gemaakt. Wel met de angst dat hij weer niet zou slapen. Gelukkig deed hij dit nu wel en sliep hij zelfs door tot kwart voor 5. Hopelijk is het probleem nu weer voorbij. Wat ook wel door mijn hoofd spookt als reden/oorzaak, hij heeft sinds afgelopen nacht geen poepluier meer gehad. Normaal heeft hih die 3 a 4 per dag. Wellicht heeft hij daar last van. Wel plast hij gelukkig goed. Even in de gaten houden dus. Dank je iig voor jullie reacties. Ik ga weer verder slapen.
Met flesvoeding hoeven ze niet iedere dag ontlasting te hebben, houd t even in de gaten! Als hij geen last er van heeft komt t vanzelf weer goed liefs