Voor jongens: Slaapzakjes, Lodger Wrapper, wikkeldoek voor in de Maxi Cosi

Discussie in 'Slapen' gestart door Kwabbernoot, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Te koooooop want we krijgen een meisje!!

2 dunne slaapzakjes maat 70 van de Prenatal, zit een naamstickertje op van mijn zoontje die er niet afkan(strijklabel) ivm kdv. Voor 10 euro zijn ze beide voor jou.

2 dikke slaapzakjes maar 68-80 van de HEMA. Voor 20 euro zijn ze beide voor jou.

Als je de hele set neemt mag je ze alle vier hebben voor 25 euro.

Beide hebben mooie smalle schachten voor armpjes en het hoofdje.
    MP linkje: Marktplaats.nl > Slaapzakjes jongen, wat dikkere en dunne - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten

Lodger Wrapper fleece. Mooi stoer ding, lekker warm in de kinderwagen, als dekentje of als wikkeldoek. Voor 25 euro mag je hem hebben. MP Linkje: Marktplaats.nl > Lodger Wrapper fleece - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten

Turkooise fleece wikkeldoek van Jollein, past in het maxi cosi autostoeltje. Lekker warm en sluit goed. Voor 15 euro mag je hem hebben. MP Linkje: Marktplaats.nl > Fleece wikkeldoek, kan ook in de maxi cosi - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten

Bij interesse graag pb'en!

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    De wikkeldoeken zijn weg! Slaapzakjes heb ik nog.

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Pakketje slaapzakjes is ideaal voor kindjes die rond deze tijd worden geboren, mijn meimannetje heeft er echt heerlijk in geslapen!

Voor 20 euro mag het pakketje weg!

Deel Deze Pagina