Hoi, Mijn dochter S lijkt beter te slapen in een campingbedje dan in haar eigen ledikantje.. We zijn laatst op vakantie geweest in Limburg en S sliep dan in een campingbedje. Geen enkele keer heeft ze gehuild en 's ochtends sliep ze tot 8.45 uur/ 9.00 uur( thuis tot 7.00 uur). De tijden van slapen hebben we op vakantie zoveel mogelijk geprobeerd aan te houden. Thuis huilt ze vaak 's avonds nog wel als in bed ligt en in de ochtend heeft ze ook een paar keer haar speentje nodig voordat het 7.00 uur is. Zonder slaapzakje ligt ze vaak met haar beentje tussen een spijltje en moet ze natuurlijk huilen en met slaapzak draait ze zoveel dat( het lijkt) dat ze zichzelf wakker draait. Ook ligt ze vaak andersom in bed dan dat we haar in bed hebben gelegd of overdwars. In het campingbedje lag ze in de ochtend nog op dezelfde plek ook leek ze dan veel rustiger te zijn tijdens het slapen. Ik weet dat het niet goed is om haar thuis ook in een campingbedje te laten slapen maar ik vroeg me af of iemand dit herkend? Groetjes Linda
Ja! Hier heeft ze een jaar ofzo in het campingbedje geslapen. Wel met het matras uit haar bedje. Paar keer bed weer geprobeerd en nu gaat dat opeens weer goed. We hebben ook een enorme woeler denk dat ze zich vaak stootte.