campingbedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sassie1980, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik ben op zoek naar een licht campingbedje, iemand een idee?

We hebben een campingbedje gekocht met matrasverhoger, maar deze weegt gewoon 12,5 kilo! Dat is gewoon niet te sjouwen vind ik zelf. Nu staat deze gewoon bij mijn ouders thuis, daar blijven we elke maand een weekend slapen, dus dan hoeven we hem alleen op te zetten.

Nu ben ik op zoek naar een campingbedje, voor als we bijvoorbeeld 's avonds op visite gaan, maar eigenlijk wil ik niet dat hij zwaarder weegt als 5 kilo. Het zou ook wel fijn zijn als hij makkelijk en compact is.
    Op internet ben ik wel een paar 'lichtgewicht' campingbedjes tegengekomen, maar het daadwerkelijke gewicht staat er niet bij, dus durf ik het niet te bestellen.

Groetjes Saskia

2. boveetje

boveetje Lid

31 mrt 2007
    45
    0
    0
  3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Je hebt bij heel veel winkels lichtgewicht campingbedjes. Die vouwen op als een soort van paraplu en zijn goed mee te nemen, heel klein.

Het is even zoeken. Ik heb er laatst een bij de V&D gekocht voor maar 29 euro! was afgeprijsd!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

baby bjorn is superlicht

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Die van babybjorn weegt 5 kilo, maar kost volgens mij ook wel wat.
    Heb zelf eentje van Graco, niet heel licht, maar wel lekker stevig en je rolt hem zo achter je aan met een handvat en wielen.

Deel Deze Pagina