campingbedje

Discussie in 'Verzorging' gestart door sarah, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah

sarah Actief lid

10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi hoi!

wij gaan op zoek voor een groter bedje voor onze dochter, maar ik zit een beetje in een tweestrijd. wat is het veiligste een campingbedje wat mij erg comfortabel lijkt of een houten bedje met spijlen en een bedomrander? Ik denk dat ik ga opteren voor het campingbedje omdat als ze in de box ligt zich vasgrijpt aan de spijlen en zich verschuift tot ze er met haar hoofd tegen ligt. Wat denken jullie?

groetjes Sarah

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou toch voor een ledikantje gaan. deze gaan langer mee en ook steviger. het kan wel zo zijn dat je dochter ineens omgedraait in haar bedje ligt of met haar hoofd boven tegen de plank :) maar dit is niks ernstigs hoor. een capingbedje is wel fijn om te hebben gewoon als extras maar zou er zelf niet voor kiezen om het standaard als bed te gebruiken. Een ledikantje is overzichtelijker dan een campingbedje omdat er spijlen in zitten en niet dicht is of een netje waar ze door moeten kijken waardooor ze ook op de omgeving kunnen concentreren en ze zich naar mijn idee langer vermaken zodra ze wakker zijn

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik zou ook een ledikantje nemen. We hebben wel een campingbedje, maar dat is inderdaad voor op vakantie of op bezoek. Het matrasje van haar ledikantje is ook veel beter.
    Ze gaat hier af en toe ook wel eens met haar hoofd tegen de spijlen, maar goed, kan denk ik weinig kwaad, ze huilt in ieder geval nooit.
    Ik vind haar eigen ledikantje ook makkelijker om op te maken.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou ook gewoon gaan voor een ledikantje, dit kan je namelijk ook in het begin lekker wat hoger zetten, hoef jezelf niet zo ver te bukken. En het staat mi ook veel gezelliger op het kamertje als een campingbedje. Omhoogkruipen in het bedje zal wel meevallen, en doet ze het toch, verder als de bovenkant van het bedje kan ze niet dus dan gewoon lekker hoog instoppen. Een campingbedje is mi ook niet zo heel stevig. Mocht je toch wel voor een campingbedje gaan als 'vast' bedje, zal ik er wel voor kiezen om er een goed matras in te kopen.

5. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik zou ook gaan voor een gewoon ledikantje en niet voor het campingbedje.
    Een ledikantje is veel steviger.

Een campingbedje lijkt me niet ideaal voor permanent gebruik.
    Hier gebruiken we alleen een campingbedje als Tamara uit logeren gaat en straks gaat ie mee op vakantie.

Maar even over die bedomrander...volgens mij wordt dat afgeraden om dat er dan niet voldoende luchtcirculatie is.
    En te weinig luchtcirculatie kan wiegendood veroorzaken.
    Vraag dat dus even goed na!

Liefs Elly.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey

ik zou apsoluut voor een ledikant gaan. want daar zit een goede laten bodum in en een goed matras. in een camping bedje zit meestal gewoon een houte bordt plaat en een gewoon matrasje. en dat s toch niet zo goed voor het rugetje. een camping bedje kan geen kwaat als het er niet weken achter een in legt. bv op vakantie is niet erg .maar een ledikant gaat 3 jaar mee.

Deel Deze Pagina