Hi allemaal, Ik ben al een maand lang vakanties aan t zoeken. Zonder succes en wordt steeds frustrerende. We willen in stacaravan, max 1300 km en minimaal een glijbaan bij zwembad. Als ik telkens denk de juiste camping te hebben gevonden lees ik weer badmuts verplicht of geen bermuda toegestaan grrrr. Vinden jullie dat niet irritant? Je betaald al belachelijk veel geld en gaan ze dat ook nog eens voor je bepalen. Heb jullie nog leuke campings tips? 2x bij le grand dague geweest. Perfecte camping maar willen nu wel een keer wat anders vooral qua omgeving. Gr vruchtje
Tja, of het max 1300 km is dat hangt natuurlijk af van waar je woont in Nederland. Maar camping Le Capanne aan de Toscaanse kust is zo'n 1380 km van Utrecht. Deze is ons goed bevallen afgelopen zomer en je hoeft er geen badmuts te dragen in het zwembad (met glijbaan). Dat is ook altijd ons grote frustratiepunt als we iets zoeken in Italie. Denk je iets leuks gevonden te hebben en dan zie je weer allemaal plaatjes van het zwembad waar iedereen een badmuts op heeft Dan valt het voor ons meteen af. Reden dus om dit jaar maar weer naar een bekende locatie te gaan (Gardameer maar geen camping). Bij Le Capanne hebben ze mooie stacaravans, maar je kunt er ook stacaravans huren via andere organisaties zoals bv. Roan.
misschien wat te dichtbij, maar dit is 985km van Utrecht, Dordogne: Camping Frankrijk Dordogne - CAMPING LES PENEYRALS ***** - Perigord Je mag een zwemshort aan en hoeft geen badmuts op.
Camping Le calypso in toreilles plage (zuid-frankrijk) Super leuk zwembad voor kindjes. Vlakbij het strand. Stacaravan was super netjes! Home | Camping Calypso Torreilles Plage Pyrénées Orientales
Le Moulin de la Pique. Mooie camping (wel groot). Hele leuke glijbanen en badmuts niet nodig en bermuda geen probleem. Is van RCN en heeft hele vriendelijke Nederlandse beheerders.
Wij zijn afgelopen zomer naar Camping Les Biches gegaan in Saint-Hilaire-de-Riez. En dan in een stacaravan van Vacansoleil. Qua omgeving is het wel plat (voelde een beetje aan als de kust van Spanje). En bij de omschrijving staat dat een bermuda niet mag, maar iedereen draagt die gewoon. Manlief heeft die dus ook gewoon aan gehad
Valle Gaia in Italie (wij doen ook niet aan speedo's en badmutsen). Aantal km, tja, ik weet niet waar je woont, maar wij wonen in Groningen en is iets van 1450 geloof ik.
Bedankt voor de reacties. Ik ga ze even allemaal rustig googlen. Sommige zijn helaas toch nog net even iets te ver voor ons, maar misschien moeten we het maar gewoon doen als het echt een leuke camping lijkt te zijn.