vliegvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door janette, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi,
    Ik zit een beetje te kijken voor aankomend voor jaar om naar het zonnetje t egaan...
    nu zijn we met 2 volwassenen en dan 1 kind van 2 jaar.
    maar wat ik ook reken ik kom gemiddels rond de € 1800 uit
    weet iemand of dit ook goedkoper kan?
    en dan willen we niet naar een massacomplex of turkye....

hoor het graag

doei doei

2. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Dat ligt er helemaal aan wat je precies wilt. Ik denk idd niet dat je bijvoorbeeld in de bouwvak 2 weken 5 sterren AI kan voor dat geld. Maar een leuk appartementencomplex moet toch wel kunnen lijkt me.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    nee we willen nu het nog steeds kan buiten de schoolvakntie's zitten.....en wat ik nu heb uitgerekend lukt dat dus niet.......
    en ik kijk dus voor 8 dgn het liefst AI maar alleen een app. mag ook en het hoeft niet heel luxe te zijn als het maar schoon en netjes is en er een leuk zwembadje bij zit...
    dus echt eisen stellen we niet...

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Janette, kijk eens bij mijn topic over Kidsworld Bali op Kreta, daar zijn wij in september geweest en het was super. We hebben via Gobest geboekt en waren 1050 kwijt. Dit was echter niet AI maar dat kan wel. Er zitten op een paar minuten afstand diverse leuke restaurantjes en op het complex is een supermarkt waar je alles kan krijgen dus voor ons hoefde het niet All Inclusive.

Mocht je meer info willen dan kun je me altijd een pb sturen, ze hebben ook een hyves pagina waar je foto's kan bekijken: http://kwbali.hyves.nl

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=110292

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Manuela79
    Heb ff gekeken maar er staan nu geen prijzen meer op ook niet voor volgend jaar maar nu vloog jullie dochter nog voor niets maar vanaf 2 jaar betalen je voor ze.
    had ff gekeken bij het hotel wat ze nu gaven op kreta en dan kwam ik ook weer uit op 1990.€ en dan rekenen ze dus 2 volw. en 1 kind vanaf 2 jaar..... :rolleyes:

het zou dus lastig worden denk ik....

dan maar gezellig naar CP of landal en een duurderhuisje zijn we goedkoper uit....

maar evengoed bedankt voor d etip

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad... ik ben helemaal vergeten dat Teun dan natuurlijk al 2 is en hij niet meer gratis meekan. Gek dat je nu niet kan boeken. Misschien is er wel iets mis met de site. Je zou ook even langs Dreizen kunnen gaan, daar kun je ook een vakantie naar KW bali boeken.

Ik vind het ook een heleboel geld hoor! Kan me voorstellen dat je dan lekker weggaat in eigen land.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ja helaas en dan betaal je dus duur.....
    cp is ook duur maar dan kan je voor dta geld verschillende weken gaan in een "duurder"huisje...

8. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ga anders rond de kerst (of er na) eens langs je rsb. Als je er vroeg bij bent heb je vaak de hoogste vroegboekkortingen en voordeligste klasses in het vliegtuig. Lijkt mij toch wel dat je voor dat bedrag toch wel weg moet kunnen buiten de vakanties om.

Deel Deze Pagina