Wij gaan naar sunparks Ardenne, met ons zoontje van dan 16mnd. Wat zijn aanraders wat juist niet. Hoe zijn de kinderstoel en babybedje? Alle ervaringen zijn welkom
Ik weet alleen nog dat het best stijl is dus dat wordt klimmen en klauteren als je door het park heen gaat
In Vielsalm? Ik ben er vorig jaar geweest met vrienden met hun kindje van 8mnd. Wij vonden het zwembad niet veilig voor kinderen. Afgebladderde verfstukjes in het water, roest en scherpe uitstekende deeltjes door te weinig onderhoud. Auto mocht niet bij het huisje, dus veel sjouwen tegen de heuvel op. En, maar dat kan overal en is pure pech, buren die 's nachts dronken naakt door ons tuintje liepen. Sunparcs wilde er niks aan doen omdat de buren ontkenden en we het niet konden bewijzen. Maar verder het huisje was redelijk netjes, mooie ligging, veel te doen in de omgeving en ook veel info over activiteiten op het park. Babybedje was goed. Wel krappe slaapkamers. Ik zou er best nog eens teruggaan, en dan ergens anders gaan zwemmen. Wij zijn na 2dgn voortijdig vertrokken omdat het kindje helemaal uit zijn doen was, waardoor we helaas aan het huisje waren gekluisterd en niet van het park zijn afgeweest, en omdat ik bericht kreeg dat mijn oma onverwacht was overleden.