Weekendje weg met moeder, leuke stad en leuke thermen oid

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamameer, 3 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.176
    4.488
    113
    Dames, ik ga met mijn moeder een weekendje weg, begin oktober. 1 nachtje van zaterdag op zondag. We hebben door corona al een tijd niet samen geshopt. Dus we willen een leuke stad om te shoppen. Lekker te lunchen, dineren. Een fijn hotel. En als het even kan de volgende dag lekker naar een spa of thermen of als er in het hotel een spa zit is dat ook leuk. We wonen in de randstad maar we zijn wel bereid een stukje te rijden. Tilburg en Nijmegen zijn we de laatste keren geweest. Utrecht en Rotterdam komen we wel vaker, dus misschien minder leuk.

kom maar op met jullie tips!

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.152
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van der valk Gilze heeft spa kamers. Zit je aan een zwembad buiten en dr zijn verschillende faciliteiten waar je op de binnenplaats kan deelnemen. Ben er nog nooit geweest (hotel wel, fijn hotel!) Maar niet de kamers die zijn nieuw.

Breda is dichtbij en Eindhoven redelijk dichtbij. En eventueel bossen in de buurt om te wandelen :)

mamameer vindt dit leuk.
  3. wjls

wjls Lid

20 sep 2014
    54
    24
    8
    Ik ben vorig jaar in Leiden geweest in het Fletcher hotel. Midden in de stad en prima sauna bij het hotel.

mamameer vindt dit leuk.
  4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.176
    4.488
    113
    Ik ga het eens bekijken. Leiden is misschien dat weekend niet handig vanwege leids ontzet...maar dat zal ik even bekijken

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Leiden is dat weekend inderdaad niet handig wanneer je echt komt voor het shoppen. De hele binnenstad staat dan op z’n kop en is merendeels afgesloten.

mamameer vindt dit leuk.
  6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.176
    4.488
    113
    ja dat dacht ik al. Dan schrap ik die van mijn lijstje!

Stier86 vindt dit leuk.
  7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Thermen in Valkenburg, en dan een dagje shoppen in Maastricht?

8. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Dagje shoppen in Breda en dan naar SpaOne.

Deel Deze Pagina