Can i be pregnant?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LittleMeStphnie, May 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo, ik heb al eens vaker gevraagd maar er worden zoveel berichten geschreven dat ik mijn Eigen bericht niet meer kan terug vinden laat staan de reacties erop. dus vandaar hier even een Eigen berichtje.

Ik stel me eerst even voor, Stephanie 20 jaar ( 12 juli 21 jaar ), ik en mijn vriend zijn bezig voor ons eerste kindje nu de 4e a 5e ronde.
    ik heb me nog nooit zo bizar gevoeld.
    07-05 werd ik ongesteld terwijl ik dat pas 13-05 hoor te zijn.
    Laatste menstruatie 15-04. iets voor 07-05 kreeg ik opgeblazen borsten en een heel netwerk van blauwe aders over me borsten heen. zelfs op mijn tepels kan ik ze zien en mijn tepels deden aardig pijn.

Nu over de dag 07-05 werd ik ineens ongesteld heel licht, wel gepaard met aardige buikkrampen . rond de middag werd het erger. de volgende dag ook nog geweest best wel een flinke bloeding. maar na 08-05 was het al aan het minderen en op 09-05 ochtend was het zowat over. en op 08-05 was de kramp helemaal weg alsof er niks gebeurd was alleen nog wat kleine steekjes in mijn liezen.
    dus 1,5 a 2 dagen soort van ongesteld geweest.

nu is morgen mijn menstruatie en vanaf 07-05 tot vandaag nog heb ik kramp alsof ik ongesteld ben. of weer moet worden?
    het voelt gespannen en opgeblazen bij mijn baarmoeder deze ligt ook vrij laag. tijdens het vrijen last van mijn vriend mag nu echt niet zijn gang gaan zoals we normaal doen.

Mijn tepels doen niet zo'n pijn meer maar ik voel wel een zeurderig gevoel in mijn borsten. de aderen lopen nog steeds over me borsten heen en ik zie ze ook echt in me tepels? mijn tepels zien er ook nu ander uit. bij mijn tepel echt dat nippeltje ( weet niet hoe is het moet uitleggen ) dopje op je tepel. daar rond om heen zitten allemaal kleine bultjes ?/ vlekjes ?

ook misselijkheid gaat met vlagen heen en weer. en maag zuur wat zo nu en dan omhoog komt. Ik moet ook vaak naar de wc en mijn onderrug zeurt. hoofdpijn gaat ook niet weg.

mijn vriend meend ook nog eens dat toen hij aan mijn borst zat dat er vocht uit kwam maar ik heb niks gemerkt ?

Kan het nou zijn dat het mijn doorbraakbloeding/spotting is geweest?

Normaal ben ik minstends 3 a 4 dagen ongesteld en na de 5e dag gaat het pas weg.

nu heb ik gewoon nog steeds kramp en die kramp voelt echt als een ring om mijn heupen en rug heen.

Iemand ervaring of het zelfde gehad?

xxx

2. PinkLove

PinkLove Bekend lid

May 13, 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ik zeg: testen en je weet het ;)

3. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Precies, dat is de enige manier om er achter te komen, succes ik duim voor je!

4. LittleMeStphnie

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja... dat is waar haha. ik kan 14e pas een kopen dus ik ben zo zenuwachtig.

5. PinkLove

PinkLove Bekend lid

May 13, 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Vandaag niet even eind van de dag dan nog snel ofzo? Online bestellen en morgen in huis? ;)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Als je op je eigen naam drukt ga je naar je profiel.
    Daar klik je op "statistieken" en dan op "eigen geplaatste berichten".
    Zo die je je eigen geopende berichten terug en of er al gereageerd is.

7. LittleMeStphnie

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    NEDERLAND
    o ik ga gelijk kijken. dankje.
    kan wel merken dat ik heel de site nog niet onder de knie heb haha.
    ja moet even wachten morgen overmorgen komt me geld pas weer.
    dus nog even in spanning afwachten.

Share This Page