Dag meiden, Er is vast vaker iets over geplaatst maar kan het zo gauw niet vinden en mijn hoofd is er ook niet bij. Ik heb al dagen menstruatiekrampen en het straalt nu ook uit naar mijn rug en benen. Wie herkent dit? Ik ben 30 weken zwanger van mijn tweede baby trouwens. Heb ook erg veel last van harde buiken maar ze komen wel onregelmatig. We gaan morgen op vakantie (wel in eigen land hoor) en ik heb geen zin om de gyn te bellen want dan lig ik straks weer aan allerlei apparaten . Wie herkent dit? Thanks.
Mijn inziens beter een keer 'aan de apparaten' en dat je goed gecontroleerd wordt als je dat met 30wkn je kleine op vakantie mag ontvangen... Ik zou de verloskundige bellen en overleggen, ga je ook geruster op vakantie. toch?
Het kunnen indalingsweeen zijn. Maar als je het zeker wilt weten is het misschien toch even verstandig om te checken bij je gyn.
ik heb hetzelfde! alleen bijna geen harde buiken. harde buiken heb ik gelukkig maar zelden. ken het gevoel heel goed. ik ga morgen van de vk in het ziekenhuis en ga het even vragen. wil ook wel weten wat het zou kunnen zijn. denk zelf dat het met het indalen te maken heeft.
Hier 29 weken en ook last van menstruatiepijn. Vooral nadat ik me een beetje ingespannen heb. Gelukkig heb ik er gaan harde buiken bij. Volgens de verloskundige heeft het idd te maken met de indaling of kunnen het oefenweeen zijn. Zolang het niet regelmatig is en er geen harde buiken bij zitten hoef ik me volgens haar geen zorgen te maken.
hoi hoi ik heb t sinds vandaag ook dus ging zoeken op internet en kwam dit topic tegen dit steld me weer gerust haha vrijdag net weer een hele goede echo gehad dus ik ga er vanuit dat t gewoon hoort!