Ervaringen Londen (december)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kameleonn, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

14 jul 2018
    306
    297
    63
    Heeft iemand hier ervaring met Londen in december? Met name de dagen na kerst en dan tot en met oud & nieuw. Dat het druk is wil ik wel geloven, maar is het zo druk dat het niet leuk meer is?

Afua32 vindt dit leuk.
  2. Afua32

Afua32 Bekend lid

21 okt 2018
    596
    246
    43
    Vrouw
    Wij overwegen ook om na de kerst te gaan dus ben ook heel benieuwd.

Kameleonn vindt dit leuk.
  3. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

14 jul 2018
    306
    297
    63
    Leuk! Ik kon op internet niet echt wat vinden (ja dat het druk is:p), dus benieuwd of er ervaringen zijn..:)

4. Afua32

Afua32 Bekend lid

21 okt 2018
    596
    246
    43
    Vrouw
    Ja dat geloof ik ook.
    Hoeveel dagen willen jullie gaan? Vraag me af of er genoeg te doen is met kids voor een week en of het niet te koud is :)

Kameleonn vindt dit leuk.
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Ik ga vaak eind november (Black Friday weekend), of begin december, juist omdat het dan nog niet zo mega druk is. Maar het is dan ook al een stuk drukker dan normaal. Dus boek op tijd een hotel, anders ben je heel veel extra geld kwijt.
    Als je naar winter wonder land wil, boek dan ook op tijd een tijdslot. Vorig jaar zaten de meest ideale tijden 3 weken van te voren al vol (en dat dus buiten de vakanties).
    Tja, en wat is te druk? Ik heb wel eens 3 kwartier extra moeten lopen omdat wegens de drukte 2 metro stations waren gesloten, dan is het wel voetje voor voetje schuiven in de meute. Maar dan was het bij de Tower bridge weer heel rustig.
    Het weer verschilt, ik heb het meegemaakt met 10 graden, maar vorig jaar begon het te sneeuwen. In de metrostations is het voor mijn gevoel standaard bloedheet in de winter.
    Gewoon lekker gaan en genieten!

Kameleonn en Afua32 vinden dit leuk.
  6. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

14 jul 2018
    306
    297
    63
    Ook een (kleine) week denk ik. Ik denk dat het qua activiteiten in Londen normaalgesproken wel goed zit, misschien rond de feestdagen wat minder..

7. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

14 jul 2018
    306
    297
    63
    Bedankt voor je antwoord! Ik denk dat we het maar moeten gaan ervaren. We zullen er vast nog wel bij passen. :p

Afua32 en Cin85 vinden dit leuk.
  8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Week is erg lang hoor vinden wij althans. 3 dgn (buiten reisdagen om) is voor ons genoeg.

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier in de herfstvakantie een week gegaan en er is zoveel te doen. Zoveel winkels, wisseling van de wacht, dagje harry potter studio's, een musical in theater en nog allerlei musea, ook een leuke dierentuin. Een week is zoo voorbij. Het is een heerlijke stad!

Afua32 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina