Canadees jongentje vriest dood

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door susy26, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij hebben helaas geen knip.

Wij hebben een traphekje (klemhekje) in de deuropening van de huiskamer naar de gang zitten, zodat onze dochter overdag niet zelf naar buiten kan lopen. Ze slaapt nu nog in haar ledikantje, maar binnenkort gaat ze over naar een gewoon bed en dan doen we ook zo'n hekje in de deurpost van haar kamer, zodat ze 's nachts niet alleen uit haar kamer kan.

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier gaat de deur ook savonds op de knip, ik draai hem niet op slot
    En dat er word gezegd over brand en de deuren van het slot af, dat heb ik hier ook altijd gedacht. Mijn huissleutels heb ik eerlijk gezegd altijd in mijn tas zitten of ik hang ze savonds op bij de voordeur.

Echt heel sneu voor het kindje en de ouders!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vreselijk voor die ouders en het kindje zeg.

Over brand, degene die de deur niet op slot doen denken serieus dat zij de deur nog veilig kunnen bereiken? Ik heb nieuws voor je, eerdat jij weet dat er brand is en je kinderen hebt verzameld kun je niets meer zien door de rook en je voordeur niet eens meer vinden. Dan heb ik het nog niet over het feit dat de deurklink zo gloeiend heet is dat je meteen je hand verbrand mocht je hem toch kunnen vinden.
    Of je moet snel wakker zijn en op tijd weg kunnen komen, maar s nachts acht ik die kans erg klein.

4. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Wat verschrikkelijk :(

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat is niet wat de brandweer mij verteld heeft. Met een rookalarm en een vluchtplan (wie haalt welk kind uit bed en kun je onbelemmerd de weg vinden), kun je wel degelijk op tijd weg zijn. Maar dan moet je niet nog je sleutels hoeven zoeken.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Klopt je moet je melders werkend hebben en regelmatig testen. En een vluchtplan en niet 1 maar meerdere alle tussen deuren hoor je snacks dicht te hebben. Een goede melder gaat af op warmte en op rook. Als je al een keer te hard wokt zonder afzuigkap moet de melder al afgaan. Tussendeuren geven ruimte om te vluchten omdat de brand zich minder snel kan verspreiden.

Hier ook geen deuren op slot. Ik kijk als ik op bed ga en ga dan slapen. Een babyfoon heb ik nooit gebruikt.

Deel Deze Pagina