Wat is er leuk om te doen in Zwolle?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LieseLeentje, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik hoor net dat mijn man morgen naar Zwolle moet om spullen te halen, aangezien het nog vakantie is gaan dochter en ik gezellig mee. :D

Maar nu wat gaan we doen? Wij zijn geen van beiden bekend in Zwolle dus wat is wel leuk om te doen daar met een 3,5 jarige? :cool:

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Winkelen ;) met de kleine naar Django. Een indoor speelparadijs..

3. Hester

Hester Niet meer actief

Ik weet er ook niet veel, weet alleen dat de Ikea er net nieuw is!
    Of bedoel je een speeltuin o.i.d.?

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

djambo kids play
    zwemmen bij de vrolijkheid
    Winkelen
    kinderboerderij/speeltuin leo majorlaan

5. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Grote zomerkermis in de binnenstad!

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    De kermis is altijd leuk, en dat doepark en/of kinderboerderij ziet er ook wel leuk uit. Ik kon het zo gauw niet terug vinden maar zit de kinderboerderij er nou in if is het verbonden met elkaar?

Ikea is hoogstens een noodplan voor als het echt slecht weer word, die hebben we hier ook op 30 min afstand zitten.

7. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Dat doepark en de kinderboerderij zitten naast elkaar.
    Doepark nooterhof ben ik zelf nog nooit geweest maar als ik er langs rij ziet het er wel goed uit.
    Het zit ook niet gek ver van de binnenstad, niet te lopen, maar wel handig met zoeken en rijden enzo.
    Voor parkeren in de binnenstad is bij het kerkbrugje (weezenlanden ziekenhuis) of de turfmarkt het goedkoopst. Turfmarkt is achteraf betalen, wat het makkelijkst is natuurlijk. Je staat dan niet heel vlakbij, maar de afstand tot de stad is prima te doen.
    Je zit als je hier parkeert ook direct aan de goede kant van de stad voor de kinderboerderij en het doepark.

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Doepark is leuk met mooi weer, zorg wel voor die kleding die nat mogen worden en of droge set kleding mee.
    kinderboerderij/speeltuin zit aan de overkant, en als de kleine in een buggy mee gaat loop je zo door het park naar de stad.
    Vandaag is het familiedag op de kermis zover ik begrepen heb.

Zwemmen bij de vrolijkheid kan, maar zo leuk is het zwembad niet .
    Persoonlijke mening maar ook van vele andere haha

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Turf markt is niet meer achteraf betalen hoor!!

is veranderd een half jaar geleden! nu vooraf betalen en t kan alleen met pin!

doepark en speeltuin idd naast elkaar echt heel erg leuk! parkeerplaats zit er bij (gratis)

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de tips voor het parkeren!

We hebben besloten dat we eerst naar de kermis in de stad gaan, en dan als we nog tijd overhouden nog even naar de kinderboerderij/doepark! Bedankt voor de tip van de extra set kleding, ik zal wat extra's inpakken!

Zometeen mijn kleine frummel even uit bed vissen, broodjes smeren en dan is het tijd om te gaan. Fijne dag allemaal!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Veel plezier!

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Het doepark viel voor mijn dochtertje een beetje tegen, is denk ik leuker met meerdere kindjes, maar was leuk om gezien te hebben. De kinderboerderij met speeltuin vond ze erg leuk evenals de oversteek met het trek pontje. De afsluiter met de kermis was ook erg geslaagd!

Bedankt voor de tips allemaal was al met al een geslaagde dag!

13. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Voor de volgende keer: de Wytemerplas natuurlijk!

Deel Deze Pagina