canarische eilanden in november, leuk of saai?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by juenco, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Mijn vriend, dochter en ik willen eigenlijk in het najaar nog wel even naar de zon. Canarische eilanden liggen lekker dichtbij en daar is het zonnig.

Wij zijn echter een keer in september naar La Palma geweest en toen was het daar uitgestorven.

Is iemand wel eens in november naar één van de Can. eilanden geweest en zo ja, hoe beviel het? Ook met een klein kind (dochter is dan net 2)

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'vakantie'

3. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Juni en September zijn de rustigste maanden op de canarische eilanden qua toerisme.
    Ik woon op eén van de Canarische eilanden.
    November daarentegen is in ieder geval op het eiland waar ik woon, bijna de drukste maand van het jaar. Alleen rond kerst is het nog drukker. En met een klein kind, tjah, ik weet niet naar wat voor vakantie je op zoek bent. Natuur, rust, strand, all in hotel, zwembaden? Je hebt natuurlijk de toeristische trekpleisters en de mooiere, rustige, mooie plekken. Maar aan je vraag te zien zou je dus graag willen dat er veel toeristen zijn? Willen jullie weer naar La Palma of ergens anders heen dit keer?

4. Snowwhite

Snowwhite Lid

Oct 5, 2009
    17
    0
    1
    Tenerife is een echte aanrader, er is genoeg te doen en te bezoeken en rond die tijd is het weer ook vaak nog heerlijk. Ben er zelf heel vaak geweest, ook rond november maar heb nooit een saaie tijd gehad!

5. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Mwah er mag wel wat drukte zijn hoor. Geen disco's ofzo uiteraard, maar een beetje animatie voor mijn dochter en aanspraak voor ons zou leuk zijn :D. We willen gewoon lekker nog wat zon.

Ik zag wel een leuk hotel op lanzarote los jameos playa.

La Palma is mij te rustig denk ik.

6. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik zie dat we naar Gran Canaria via Eelde kunnen vliegen, is voor ons noorderlingen wel erg relaxed. Wellicht Gran Canaria of is dat weer té toeristisch?

Share This Page