wij zitten te denken om een weekje naar Bretagne te gaan in het hoogseizoen. Maar nu vroeg ik mij af, zijn er mensen op dit forum daar wel is geweest en hoe was het weer. Lees er beetje verschillend over. Begrijp dat het daar niet echt warm is en kans op regen is groter. En heeft iemand nog leuke tips voor eventuele uitjes
Wij zijn in noord Bretagne geweest vorig jaar. In die week 2 frisse dagen gehad, verder prima weer, daarna nog een week naar Normandië, toen hadden we het juist erg warm op een enkele dag na. Ik had wel in Bretagne een camping met een overdekt zwembad naast het buitenzwembad gezicht voor als het weer tegen zou vallen. Wij zaten hier en dat beviel uitstekend http://www.yellohvillage.nl/camping/le_p_tit_bois?&gclid=CPOo4NW1otQCFYoQ0wodh0kEUg&xts=338348&xtor=SEC-122&xtdt=24941974
Ben er als kind geweest dus kan me niet veel herinneren maar wel ons bezoek aan de Mnt. St. Michel! Prachtig en voor mij extra indrukwekkend omdat hij een grote rol speelt in de boeken van Thea Beckman die ik toen las. Dat zou ik dus zeker aanraden .
Wij gaan dit jaar ook naar Bretagne. Heb ieg gelezen over een Asterix & Obelix dorp, dat lijkt me leuk om te doen. Mnt san Michel ieg en er zijn. Mooie middeleeuwse stadjes. Verder wat dierenparken, mooie wandelingen, strand en we komen onze tijd wel door