Canarische eilanden met baby & peuter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dotjes, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hoi allemaal,

Wie heeft er tips voor een sfeervolle knusse accomodatie die perfect is met twee kleintjes?

Eind september willen wij met onze onze kinderen weg. De oudste wordt 11sept 2 jaar en de jongste zal tegen die tijd 5 maanden zijn.

Wie heeft ervaringen en wat zouden jullie kiezen?

Alvast bedankt 😊

Groetjes Laura

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik zit in precies dezelfde situatie, alleen word mijn dochter 23 september 2 jaar, en ook een baby van dan 5 maanden.
    We willen ook eind september weg, nog niet echt een bestemming.
    Maar lees wel even mee voor goede tips. :D

3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij gaan ook in september met onze kleine. Die is dan 14 maanden. We gaan naar dorado beach. Ze hebben speciale familiekamers en apart kinderbadje enz.

4. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik met een baby van 5 maanden in september niet die kant op gaan!
    Het kan daar in september nog best 30 graden zijn..

Buiten dat om..Hoe zie jij het voor je met een kleintje van die leeftijd? ivm slapen enzo? blijft er dan 1 bij je kindje of neem je een bedje mee waar die buiten in kan liggen?

Haha miss ben jij wel veel relaxter dan dat ik ben! :D

Je zou ook een reisbureau binnen kunnen stappen en vrijblijvend op zoek gaan naar een leuke accommodatie..
    succes iig!!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Juist als ze klein zijn kun je nog overal naar toe. Hier vliegen de kindjes veel. Slapen doen ze overal. Op een strandbedje, in de kinderwagen.. Op schoot zelfs.
    En de warmte vonden ze helemaal niet erg!

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Wij zaten in een heel kleinschalig appartementencomplex, weet alleen de naam niet meer. Was in playa del ingles.
    Ik raad je sowieso een appartement aan, heb je toch wat meer ruimte!
    En je moet vooral naar palmitos park gaan, superleuk:
    Palmitos Park | El mejor parque zoológico y botánico de las Islas Canarias

Bereid je wel vast voor, er lopen OVERAL kakkerlakken op gran canaria!

7. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    #7 Humtum, 27 mei 2015
    Laatst bewerkt: 27 mei 2015
    Wij zitten eind juni week op lanzarote, lanzasur club.
    Vrienden van ons zijn er net van terug met kindje van 1 en 3 en waren erg positief!
    Mooi hotel, goed eten, loopafstand centrum en groot waterpark met leuk peuterbad op t terrein!
    Is een apart hotel dus je hebt vrijheid van appartement maar kan ook eten bijboeken. Hebben wij wel gedaan, was niet duur en dan zien we wel hoe t loopt qua tijden.
    Ik geef nog bv dus sowieso is er voor de kleine altijd eten bij de hand hihi

Sowieso vinden wij zelf lanzarote t mooist!
    En warm, juist daar waait t altijd en is t aangenaam erdoor!

En qua slapen/activiteiten etc: onze kleine is al veel weekendjes weggeweest (caravan) en dat gaat altijd prima. Mijn ervaring is dat relaxt zijn erin t voor jezelf makkelijker maakt. Dan maar korter slaapje, langer wandelen als hij in de kinderwagen slaapt etc. En hebben zo'n halve maan tentje om in te liggen en spelen. Dan is er altijd schaduw voor hem!

8. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

9. Melissa20

Melissa20 Lid

3 nov 2012
    24
    0
    0
    Green cordial golf in maspolomas is super

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Joh juist een baby neemt zo makkelijk mee op vakantie! Die van ons namen we overal mee naartoe, vliegreizen, verre landen. Slapen in de wagen overal, warmte alleen maar heerlijk! Ik probeerde 1 slaapje per dag rustig re houden en de rest hoe het uitkwam. Dus 'à ochtends op stap dan d middags bij het zwembad of in de tuin slapen. Niet 2 slaapjes onderweg.

11. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    haha die van mij sliep met 5 maanden nog niet eens een weekend bij center parcs...kapot was ik :D vandaar mijn mening haha

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    dat is ook persoonlijk gezien he..als ik naar die van mij kijk hoe hij met 5 maanden was..

persoonlijk moet ik er niet aan denken gwn :D

13. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Thnx!! Denk dat dit m inderdaad gaat worden!

14. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Vliegen met de baby vind ik geen probleem, ik vind mijn dochter spannender hihi. Ik voorzie dat die niet stil kan zitten en alleen maar wilt lopen..

15. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Filmpjes of tablet is zij niet mee te paaien helaas... ;)

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat een onzin om niet met een kind naar een warm land te gaan. De lokale bevolking evacueert toch ook niet ;) Lekker juist 's ochtends dingen doen en net als iedereen daar 's middags lekker rustig. En dan weer wat later op de middag actiever.
    Wij zijn nu al 3 keer met onze dochter naar Griekenland gevlogen, met ruim 6 en 8 maanden en nu pas geleden met 19 maanden. Ik moet zeggen dat vliegen met een baby een stuk gemoedelijker is dan met een dreumes 😂 Gewoon je verstand op nul en gaan. We hebben een fijne vakantie gehad.

17. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gran canaria maspalomas aparthotel Dunas suites en villa's
    Ruime huisjes direct aan zwembad. Onze dochter lagen heerlijk te slapen en 3 meter van het huisje was het zwembad. Verwarmd water (november) vriebdelijke mensen, eten super

Einge nadeel: 20 min lopen naar strand

Deel Deze Pagina