Camping Sant Angelo, Cavallino of toch Zuid-Frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Meisje2, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje2

    Meisje2 Niet meer actief

    #1 Meisje2, 30 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2017
    Zoals de titel de vraagt al weer geeft..wie heeft er ervaringen met deze camping?
    Wij willen in het voorseizoen gaan met ons kindje van dan 2,5 jaar oud. De camping spreekt ons erg aan vanwege het zwembadencomplex, strand inclusief speeltuin en ligbedjes en Nederlandse animatie al zal dat voor de kleine nog niet heel erg van toepassing zijn. We weten uit ervaring dat de omgeving alleen niet erg mooi is dus dan zouden we puur alleen voor de camping gaan..
    We kijken ook naar zuid-Frankrijk maar dat is het toch allemaal net niet.. wie heeft hier nog eventueel tips voor?!
    Wij zijn groot fan van Italie en vinden grote campings niet erg en vinden het juist wel leuk wanneer er ook meerdere Nederlanders zijn. Voorheen veel aan het gardameer verbleven maar met de kleine lijkt ons aan het strand ook ideaal.
     
  2. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik vind Italië ook super, maar aangezien ze daar praktisch nergens overdekte zwembaden hebben (en in het voorseizoen ook echt geen garantie op mooi weer) en wij altijd in het voor- of naseizoen gaan (toegegeven: wel erg vroeg voorseizoen) en onze zoon gewoon echt elke dag wil zwemmen (maar niet in koud water), blijven we de laatste jaren eigenlijk voornamelijk binnen Frankrijk, en dan ergens waar er ook binnen gezwommen kan worden. Er zijn hier namelijk echt hele leuke campings met overdekte zwembaden te vinden.

    Het nadeel is wel weer dat je in Frankrijk gewoon praktisch nergens een lekkere pizza kan krijgen...
     
    Meisje2 vindt dit leuk.
  3. Meisje2

    Meisje2 Niet meer actief


    Hahah dat van die pizza is zeker wel een nadeel ja Maar wij willen eind juni/begin juli gaan dus had de hoop dat net dan qua weer wel goed van doen zal zijn..
    Idd zie in Frankrijk ook leuke campings met binnenzwembad en verwarmde zwembaden, zeker een pluspunt! Alleen veel strandjes hebben geen ligbedden, en ben zelf bang dat er weinig tot geen Nederlanders zijn wanneer er geen Nederlandse animatie zal zijn..
     
  4. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Eind juni/begin juli is andere koek inderdaad. Dan zou ik inderdaad naar Italië gaan. Wij gaan tijdens de voorjaarsvakantie van mijn zoon. Die is hier in Frankrijk gespreid van begin/mid april tot end april/begin mei. We doen ook een aantal lange weekends wanneer het uitkomt, maar ik wil pertinent niet in het hoogseizoen op een camping zitten. Dus houden we het voorlopig bij Frankrijk met de binnenbaden (bijkomend voordeel: het is niet zo lang rijden)...
     
    Meisje2 vindt dit leuk.
  5. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    Spiaggo d oro is ook een geweldige camping en mooie omgeving
     
    Meisje2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina