zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tweety1985, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety1985

11 jun 2008
    10
    0
    0
    Ik slik de pil. Ben 31mei(zaterdag) begonnen met een nieuwe strip. Maandag 2juni ben ik de pil vergeten. Dinsdag en woensdag heb ik hem ingenomen. Donderdag heb ik seks gehad. En ben een paar dagen weggeweest. Was mijn stripje met de pil vergeten. Heb sinds woensdag( 4juni
    ) geen pillen meer in genomen. Nu woensdag 11juni verlies ik wat bloedverlies. Ben ik nu ongesteld? OF is het wat anders? Ik hoop dta ik gewoon ongesteld ben. Heb wel alsmaar veel buikpijn en last van me darmen diaree of kan niet naar de wc. Soms misselijk. Ik ben 2weken geleden nog ongesteld geweest. Nu is toch wel te vroeg? Ik hoop dta iemand mijn vraag kan beantwoorden. Is de kans groot dat ik zwanger ben?

2. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ik neem aan als je zeg maar midden in je strip stopt dat je dan gewoon weer een ontrekkingsbloeding krijgt...

3. Tweety1985

11 jun 2008
    10
    0
    0
    ik weet het niet.

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Als je twijfelt gewoon een test doen ;)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Als je stopt met de pil, wanneer dan ook, dan word je daarna ook weer ongesteld.
    Eigenlijk is dit geen echte ongesteldheid, amar ga je bleoden door je stop van de pil
    Dit word ontrekkingsbloed genoemt
    Ik denk dat dit het geval bij jou is.

Ik denk niet dat je nu al kunt weten of je zwanger bent, normaal kun je 2 weken naar je ei sprong op zijnv roegst pas positeif testen.

Wil je het echt zeker weten, dan moet je tot 14 dagen na de onveilige seks wachten en kun je dan testen

Maar nogmaals, ik zou me niet te druk maken, ik enekn dat er weinig kans is dat je zwanger bent!

6. Tweety1985

11 jun 2008
    10
    0
    0
    DIe dag dat ik seks had dan was ik vruchtbaar. Kan die geen innestellingbloeding zijn?

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Iik dnek niet dat je na 5 dagen nadat je met een nieuwe strip bent begonnen al vruchtbaar hoeft te zijn perse hoor, zeker door de pil word je ei sprong juist onderdrukt, dus het is echt maar een kleine kans dat je ei ook daadwerkelijk toen is geweest!

8. Tweety1985

11 jun 2008
    10
    0
    0
    Mijn de eerste dag van mijn laaste ongesteldheid was 28 mei. Nu ging ik net nar de wc en er zat een aan het wc papier witte slijm een dotje. Dit heb ik nog nooit gehad. Wat kan dit betekenen? Normaal gezien zou ik volgende week 25-26 juni ongesteld moeten zijn als ik de pil slik. Maar slik nu geen pil meer. Ga de pil opnieuw slikken als ik echt ongesteld word. Anders denk ik dat alles in de war raak.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Alles is al in de war doordat je midden in een pilstrip gestopt bent.
    Die bloeding was je ontrekkingsbloeding (dus je ongesteldheid)
    Van 1x de pil vergeten kan je niet zwanger raken.
    Dus de kans is wel zo minimaal dat je zwanger bent, dat het haast niet kan.
    Je was namelijk niet vruchtbaar, want bij 1x de pil vergeten gebeurd er nog niks.

Maar wanneer je zwanger zou zijn, dan zou je nu positief moeten testen.
    Zou dus gewoon een testje doen als ik jou was, dan ben je van die onzekerheid af.

En al die klachten die je hebt, die zijn omdat je de pil nu niet slikt. Ontpillen noemen ze dat.

Je weet wel dat wanneer je gestopt bent met de pil en weer begint met slikken, je de eerste maand (2 maanden?) niet veilig bent tegen zwanger schappen?
    Dus de eerste maand netjes met condoom vrijen wil je niet zwanger worden...

Deel Deze Pagina