Wij hebben het meeste via interpolis. Denk aan wa, autoverzekering, doorl. Reisverzekering, opstalverzekering, rechtsbijstand, inboedelverzekering en overlijdensverzekering. Daarnaast hebben we nog een paar dingen bij de Taf zoals de levensverzekering/arbeidsongeschiktheidsverzekering dit is toen Door de hypotheekadviseur gedaan bij het kopen van ons huis. maar volgens mij is interpolis best een dure verzekeraar? Wij betalen 105 euro p.m. aan bovenstaande verzekeringen van interpolis. Waar zitten jullie, wat betaal je een waarom zit je bij die verzekering?
centraal beheer. Omdat ik positieve ervaingen hiermee heb en ik korting krijg via mijn werkgever. Wij betalen 34 euro aan: Allrisk woonverzekering (opstal) Allrisk inboedel Extra glasverzekering ivm serre Aansprakelijkheidsverzekering Rechtsbijstand Tuin Brommerverzekering
Wij zitten met het huis bij interpolis. Alleen inboedel en aansprakelijkheid. 12.06 pm. Wij hebben wel een eenlaags woning en een inbraak alarm(scheelt een stukje) Auto zit bij independer bij aegon. 55 euro. We hebben een audi, dus duur helaas.. Opstal via de woningbouw. En wij hebben alleen een reisverzekering als we op vakantie gaan, dan boek ik er ook een annuleringsverzekering bij. Wij gaan hooguit 7 dagen per jaar dus kan niet uit om dat altijd te hebben. Rechtsbijstand hebben we niet. Mijn man wel een jachtverzekering, maar dat gaat via iets anders Oh, overlijdens verzekering hebben we niet, zal wel komen als we een eigen huis kopen. Wel heb ik een begrafenis verzekering, bij monuta 8.08 pm. Looptijd 30 jaar en dan niet meer. Mijn man heeft dit niet. En Interpolis.. Ja hij is wat duurder, maar ik ben 1 keer overgestapt. Domste idee van de eeuw. Ik zei al bij het opzeggen, ik kom waarschijnlijk weer en ik had gelijk. Ik had 1 keer schade op mijn aansprakelijkheid en gelijk gezeur van een eigen risico a 150 euro. Nou ammahoela, Interpolis is wel duur, maar als ik wat heb, dan bel ik en wordt het gelijk betaald.. De rest omdat dat het goedkoopste was en het meeste gedekt voor dat bedrag. Zorgverzekeringen btw ook bij Interpolis, dezelfde reden
We zitten nu met huis/auto bij VCN maar gaan over naar FBTO (vergeet elke keer bellen, heel handig!) We hebben dan; Woonhuisverzekering inboedel aansprakelijkheid Glas afkoop eigenrisico rechtsbijstand auto all-risk - verzekering inzittenden - rechtsbijstand in verkeer motor WA Alles bij elkaar zo'n 65 euro. Vind dat absoluut niet duur, en geen eigen risico. Pechhulp hebben we bij ANWB lopen. Laten we ook lekker zo want onze ervaring van vorig jaar is toen we pech kregen in Frankrijk is dat iedereen voordat ze je helpen vragen of je bij de ANWB zit. Heb geen zin in moeilijk gedoe, elke buitenlander die we tegen kwamen associeerde NL met ANWB dus dat laten we maar zo Betalen ongeveer 120 per jaar daarvoor. Uitvaart; man wordt betaald door zijn ouders en zootje en ik zitten bij Monuta, verzekerd voor 10.000 en betalen 10 per maand tot mijn 65e, dan wordt het uitgekeerd mooi zakcentje want op die leefdtijd hoef ik niet meer begraven te worden.
Wij zitten bij verzekeruzelf. Zal zo eens kijken wat we kwijt zijn per maand. 45,- voor alles aangaande onze woning (glas, inboedel, opstal etc.), aansprakelijkheidsverzekering en een autoverzekering (6 schade vrij jaren). 5,90 per maand bij Monuta voor uitvaart etc (man en 3 kids). en nog een x bedrag voor de overlijdensrisicoverzekering, maar dat kan ik zo niet oplepelen (klein bedrag).
Bij ons loopt alles, behalve de zorgverzekering, bij Interpolis. Ik ben er heel tevreden over, laatst had onze zoon de iPad op straat laten vallen en via onze buiten-de-deur verzekering werden de reparatiekosten de volgende dag op onze rekening gestort. En dan zijn ze nog meelevend aan de telefoon ook.
Univé: autoverzekering, inboedelverzekering, rechtsbijstand, aansprakelijkheid, (alles wat met het huis/auto te maken heeft) Wij betalen per jaar voor de auto: 325,- en voor het huis: 225,- De uitvaartverzekering loopt bij Yarden, betalen wij per jaar 453,- voor 2 volwassen en 2 kinderen. Zorgverzekering bij Zilveren Kruis 209,- per maand voor het hele gezin.
De meeste verzekeringen lopen bij Univé. Dit zijn dan de zorg, rechtbijstand, inboedel, opstal, wa en de auto. De uitvaartverzekering heb ik zelf bij de Laatste eer en mijn man bij Yarden. Wij hebben bij Interpolis onze levensverzekering (afgesloten via de Rabobank gelijktijdig met onze hypotheek) en ook een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Wij betalen per maand best veel aan onze verzekeringen maar zijn best uitgebreid verzekerd (loop niet graag risico en dek het liefst alles af).
wij bij de Unive, betaal 105 per maand. Auto all risk, rechtsbijstand, inboedel, opstal en aansprakelijkheids verzekering.
Wij zitten bij Unive, korting omdat we meerdere verzekeringen hebben en omdat we lid zijn van Icare. Bevalt goed, contact beloopt goed en ze denken goed mee.
Mijn zorgverzekering > PNO Man's zorgverzekering > Kiemer Autoverzekering > FBTO Inboedel/aansprakelijkheidsverzekering > FBTO Uitvaartverzekering zoon > FBTO, maar die ga ik opzeggen, omdat ik voor hem ook een verzekering wil waarbij je een aantal jaar betaalt, in plaats van doorlopend Uitvaartverzekering dochter > Yarden (zitten we net één maand en ik ben er nu al niet meer tevreden over, dus daar misschien ook maar iets anders voor zoeken.. Mijn uitvaartverzekering > Klaverblad, heeft m'n moeder geregeld en die betaalt 'm nog steeds
Ik zat met alles bij Interpolis. Tot ik een keer bij de ABN was voor onze rekeningen en daar een proefberekening liet doen: veel uitgebreider qua dekking en het scheelde me 9 euro per maand terwijl we nu met zijn 3en zijn en ik de verzekeringen eerst voor mij alleen had. Toen ben ik overgestapt... Reisverzekering/aansprakelijkheid/inboedel allemaal bij ABN AMRO Zorgverzekering van mij en mijn zoon bij CZ (man is militair) Uitvaartverzekeringen bij Monuta Opstal/Brand zit allemaal bij onze servicekosten in (appartement)