haha nee dat zeker niet! vind het wel vervelend dat je steeds moet wachten! ben nog maar in level 8 maar heb al een aantal keer geprobeert maar heb het doel nog niet gehaald.
Ik ook en inderdaad helemaal verslaafd Het erge aan mij is dat ik bij ieder level 3 sterren "moet" hebben. Nu bij level 40 en overal dus 3 sterren
Ik maar ik moet vrienden vragen om verder te komen dus misschien kunnen jullie me helpen? groetjes kim
@kim pb me ff dan kan ik je toevoegen aan facebook! ik zit in level 8 nog maar maar lukt steeds niet frustrerend haha
Tja heb hem net gespeeld maar het enige is dat je je moet focussen op gelatine en daar het meest spelen. Ik heb hem net weer uitgespeeld.
ik zit nu bij level 35 maar ik kom niet verder tenzij ik betaal of vrienden vraag op facebook ik heb dat met facebook gedaan maar ik kan nog niks? hoe werkt dat?
Ik ben ook verslaafd. Zit nu op level 110 al even vast. Als je vrienden hebt gevraagd moeten er ook 3 zijn die daadwerkelijk helpen anders kan je nog niet verder.
ik zit vast op 31 waar je die 16 dubbele geleiveldjes moet opruimen met 14 zetten.. en ik verdom het om dingen te kopen of weet ik veel wat
ik denk dat ik die levels maar ga kopen 89cent kan wel vind ik limmeke het level 100x spelen en je rotergeren, uiteindelijk kom je er wel
leuk ik ben ook zo verslaafd.. speel ook via de account van m'n man. Daar ben ik bij level 27 - de moeilijkste voor mij tot nu toe . 40.000 punten in 60 seconden.. valt tegen?!