Hallo allemaal, Ik speel ook graag candy crush,maar ik zit nu al een aantal dagen vast op level 97. Dus ten einde raad wil ik aan jullie vragen of jullie tips hebben. Heb al veel op het internet zitten zoeken maar kom ook met die tips niet verder. Bedankt alvast.
Oh ja tip. Als je aanmelding doet via facebook. Als je levens op zijn, het programma van de telefoon of tablet afhalen en op nieuw installeren. Aanmelden met facebook en je kunt weer verder waar je was met 5 nieuwe levens.
Werkt dat echt goed? Ik ben nog een nieuweling met het spel, nog maar bij level 18. En nu al verslaafd, hahaha. Ik word echt chagrijnig als mijn levens op zijn . Gelukkig zijn er meerdere vrienden met mij verslaafd, dus die sturen mij dan wel weer nieuwe levens toe, maar die moeten dan ook net mijn berichten zien op Facebook. Dus moet dan sowieso wachten en daar kan ik slecht tegen.
Hahahaa prachtig hoeveel mensen mede-verslaafd zijn ik zit inmiddels op 167 ofzo.. blijft erg. En wat veel levels!!!! Ik koop trouwens geen boosters oid, zijn er veel mensen die dit wel doen??
Ik niet, women 90, hoe heb jij 147 uitgespeeld? gewoon geluk of tactiek? En be Happy, het werkt echt!
Ik heb trouwens (denk ik) rsi door de game. Dus moemnteel ben ik sowieso game over haha. Denk erover voor mijn eigen ebstwil om hem van mijn gsm af te gooien.
Hier al weer even vast in level 79. De laatste paar keer dichtbij geweest. Nog maar 1 blokje over ofzo.