Ik en mijn vriend spelen dit spelletje ook. Soms koop ik een booster, maar ik heb er niet meer aan uitgegeven dan 15 euro. Mijn vriend daarentegen,... was toch even geschrokken! 350 euro aan boosters in 2 weken!!! Nu vindt hij het spelletjes ineens niet meer leuk...
waaattt zoveel geld???!! Dat is echt belachelijk, vind 15 euro al veel. ik zit nog steeds vast op 65, echt om gek van te worden. Skatje heeft m vanmorgen gehaald (medeforummer en dinnetje ) dus t moet kunnen!! Zo mn verslaving maar weer eens bijwerken dus
350,- euro aan booster???? Had niet verwacht dat mensen daar echt geld aan uit zouden geven. Ik zit nu op level 350 maar ga er toch echt geen stuiver aan uitgeven.
Ik heb tot nu toe alleen 89 cent uitgegeven om naar iveau 3 te komen. Ik heb geen Facebook dus kon mijn vrienden daar niet lastig vallen om me verder te krijgen En ik weiger speciaal voor Candy Crush een Facebook account te openen Maar ben nu op level 49 en speel mooi op mijn gemakje door. Maar komen er nog meer van die verrassingen dat je ofwel moet betalen ofwel Facebook moet aanspreken?
hier ook grrrrr...meoilijk is die he! Heb ik eindelijk een bom gespaard met een streep snoepje erbij....heb ik geen beurt meer om ze te spelen hahaha
Gewoon je datum van de telefoon vooruit zetten, dan heb je weer 5 levens. Niet vergeten terug te zetten, dit kan je onbeperkt doen
Crap daar baal ik van :x Niet dat ik die 89 cent niet kan missen, maar het gaat me om het principe. Om hier nou een facebook account voor te openen?
Ik zit al dagen vast in 79, irriteer me mateloos. Heeft me al minstens 70 levens gekost...Nu nog maar een poging wagen.
Haha prachtig die frustraties hier echt.. geniaal! En mensen die dan al gek worden bij level onder de 100: maak je borst maar nat voor wat nog komen gaat....
Tsja idd, level 147 of 167 is er ook zo 1 idd...!! Beetje jammer trouwens dat de app maar tot 275 gaat... Nu moet ik wel steeds achter de pc...