Hoeveel levels zijn er eigenlijk in totaal? Ik ben inmiddels in level 35 aanbeland. Gisteravond dan eindelijk level 33 gehaald na een hoop frustratie.
Heb net ruim een week over level 30 gedaan en zie hetzelfde gebeuren met 33 waar ik gisteren in ben beland. Best frustrerend soms maar je blijft toch spelen he...
Erg he. Irritant spel en toch blijven proberen.. Ik zit al weken vast in lvl 65 Heb al een paar keer op het punt gestaan om het spel te verwijderen
Vast op 177!!! 40 zetten waarvan 30 Moet ik 4 op een rij hebben en nog eens bommen en muren breken... Ppffff
Hoi meiden, ook ik ben verslaafd aan candy crush. Alleen heb ik een probleem: elke keer als ik het spel afsluit, moet ik de volgende keer opnieuw beginnen (dus weer bij level 1). Hoe kan ik het spel opslaan, zodat ik de volgende keer weer gewoon verder kan gaan bij de level dat ik was?
helemaal verslaafd aan candy crush :s en ik heb mijn vriend ook verslaafd gemaakt xD ik zit momenteel op leven 91... en die is moeilijk!
Woohoee level 290 ben ik nu. level 285 was echt ff ruk... @papier speel je het wel via facebook dan..?
Wat!?!? Level 290??? Kom i, aan met mijn level 73 Sinds level 65 irriteert het me mateloos, maar toch blijven spelen....
tsja in zo'n 2 maandjes van level 1 naar 290 maar er zijn hier ook mensen die moeten wachten op nieuwe levels... waar ik wel van baal is dat de app maar tot 275 gaat dus ik kan nu alleen nog op de pc verder met crushen :x