Zwaar irritant die chocolade inderdaad. Flink veel gestreepte snoepjes op los laten. Hier level 100 maar ik word gek van die bommen. Heb je er eentje niet in de gaten dan ben je de sjaak.
Iemand nog tips voor 208? Ik kom er niet door en ben nu echt in staat om er mee te stoppen, deze is gewoon niet te doen en daardoor ook gewoon niet leuk meer.
Ik zit in level 122 best lastig level.. krijg die stomme gelatine maar niet weg door die klote chocolade grrrrrrr.....
Nou hier ook een verslaafde Ik ben gisteren pas begonnen, ik zit nu op level 22, alleen mijn levens zijn de hele tijd op. Ik Wordt er gek van
Als je fb hebt kun je mensen in je lijst die t ook spelen een verzoek sturen en kun je van hun een leven krijgen en jij hun ook geven als ze vragen... Ik heb al 100 levens opgespaard onderhand hahahaha
@Snoopy82,dat levens opsparen via FB werkt alleen zeker als je het via je mobiel speelt zeker? Ik speel het op de laptop maar krijg echt niet meer als 5 levens.
Ik heb nog 80 levens staan. Ik bewaar gewoon de berichten. Als je ze accepteerd krijg je er niet meer dan 5 en ben je de rest kwijt. Dus gewoon berichten in je postvak laten staan
Wat een idee! Al heb ik heel veel levens nodig om uberhaupt door een level te komen.... Vooral nu bij Level 65. Ik blijf maar vragen om levens, hahaha.
Werkt dit ook op de laptop dan? Op de tablet is dat geen probleem maar bij mij zijn al de extra levens weg zodra ik op de laptop speel. Ik speel nu dus maar eerst op de tablet en daarna op de laptop. Krijg je ook extra levens.
Heeft iemand trouwens tips om door die lastige level 65 te komen? Kun je het beste eerst alle chocola wegspelen en daarna verdergaan of kun je beter eerst zoveel mogelijk gestreepte snoepjes verkrijgen (en intussen die rottige chocola zich laten vermeerderen)?
Ik zorg altijd zoveel mogelijk dat ik die chocolade wegheb.. Dan komt het tenminste niet meer terug... Maar ik zit nu sinds gister in 65 en kom er ook nog niet door.. Heb iedere keer 4 ofzo galatine over
Ik bedoel niet de levens die je van het spel krijgt maar de levens die je vrienden sturen. Die laat ik in mijn postvak staan en pak er steeds een paar als ik nodig heb. Zo heb je die altijd achter de hand en vanuit het spel krijg je ook per half uur een leven
Ja maar op de laptop kan ik die niet wegklikken zonder ze helemaal kwijt te zijn. Op de tablet kan dat wel. Maar bij jou lukt dat dan wel?