Voor level 65 moet je gestreepte snoepjes opzij proberen te krijgen om die chocolade aan de rechterkant weg te krijgen. Of een gestreepte en een verpakt snoepje combineren.
Nou level 135 wil echt niet. Als ik verpakte snoepjes heb, ontploffen ze al voor ik ze kan combineren met elkaar. Kansloos.. en dan ook die chocolade.. iemand nog tips??
Voor level 65 geld nog steeds; stippeltjesbom met streepjessnoepje mixen en dan zorgen dat de kleur van het streepjessnoepje vaak voorkomt in het velt zodat er meer wegschieten. 135 heb ik me ook aan ge-ergert idd steeds als je de benodigde dingen had ontplofte ze weer. dat is echt een blijven proberen level :s Hier zojuist aangekomen bij 317. Blij als ik 350 heb behaald heeft m'n gezin me weer terug
Hee dames, hier nog een verslaafde! Ik heb nog niet alles gelezen- ik heb het spel ook pas net ontdekt (zit nu op level 85), maar ik vroeg me af- kopen jullie die dingen die steeds aangeboden worden of is dat niet nodig. Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan, omdat ik het zonde van mn geld vind., maar sommige levels waren echt een hel. Is er een manier om die dingen gratis te krijgen? En meer levens, kun je deze gratis krijgen (zonder te wachten)?
Speel je op je telefoon? Dan gewoon naar je instellingen gaan en de datum een dag verzetten,terug naar het spel en tadaaa,5 levens! Daarna wel even de datum terugzetten natuurlijk
Ik heb echt de pest aan die chocola! Houd er altijd een over, en dan is het einde oefening. Had nooit aan Candy crush moeten beginnen
Weer genoeg ingepakte snoepjes vandaag, maar ze ontploften al voor ik ze kon combineren wheeeh.. Ik koop nooit van die extra levens en hulpmiddelen. Vind het juist de uitdaging om het met zo min mogelijk te voltooien. Ben dan ook altijd even trots als het is gelukt hihi
Ukkie: Updates komen vanzelf. Bij mij is de laatste level 350. Weet je zeker dat je bij 375 bent, want dan mis ik een paar levels.
zoooo wat zijn jullie ver allemaal, ik ben nu in level 33 gisteravond hele avond bezig geweest, ik kom er nog niet door