@ ukkie ik heb alle gelatine weggespeeld en toen mijn visjes gespeeld vervolgens gaan die visjes niet naar de onderkant?!! Wat doe ik verkeerd
@ ukkie ik heb alle gelatine weggespeeld en toen mijn visjes gespeeld vervolgens gaan die visjes niet naar de onderkant?!! Wat doe ik verkeerd
Hmm.. Ik zit nu in level 201, maar loop vaak vast. Ik kan dam geen zetten meer doen, als tip geeft het spel dan om een spikkeltjes snoepje te wisselen met gelatine. Dat lukt alleen niet.. Iemand tips, want zo 'verspil' ik nogal wat levens.
@acuzena ik heb dat ook heel vaak gehad.. kost je inderdaad gewoon een leven helaas Maar ladies.. please help me.. wat gaat er mis.. met level 285 ik speel alle gelatine op het bord weg... visjes hou ik over in de hoop dat die dat de laatste drie gelatines opeten onderaan..echter die visjes eten dan gewoon snoepjes op het bord waar ik geen bil mee opschiet snik snik...
@dwazie; een vriend blijft ook steeds hangen op 285 want die heeft alleen een tablet. Je moet dus op de pc en dan eerst alle gewone gelatine wegspelen en de visjes voor de laatste onderste 3 blokjes bewaren. de visjes eten de gelatine dan eronder vandaan. Let op deze tip gaf ik mijn vriend ook alleen werkt deze niet in de app!!!
en 2 visjes zijn dan genoeg, ze eten de gelatine eronder vandaan!! succes!! Ik ben zojuist alweer bij 355 aangekomen.
Zo eindelijk level 290 ook gehaald. Speelde hem steeds op de pc omdat de tablet nog geen update had. Kijk ik gister is er opeens een update en wat denk je haal ik in 1x level 290
yeahhhh ik was door 285 heen zit nu vast op 290... lijkt mij ook bijna onmogelijk maar deze is wel leuk om te doen....
Nou level 70 komen we al dagen niet door!! Jullie zijn al veeeeeeeeeeel verder zie ik maar wij spelen het ook nog maar net op onze tablet.