Dat is inderdaad erg waardeloos. Maar het is ook vreemd dat als je op de tablet speelt je andere levens hebt dan op de telefoon. Op de telefoon ben ik al door mijn levens heen en op de tablet staan er een stuk op 80. Maar op de tablet speelt niet zo fijn omdat het spel elke keer vastloopt.
Als het vastloopt, moet je het even op de achtergrond afsluiten en je tablet helemaal opnieuw opstarten. Ik had dat ook en het schijnt dan een foutje te zijn in het geheugen. Ik heb er nu geen last meer van! Waar ik wel last van heb is dat vastzitten in level 350!!! Grrrr, ik had dat level gehaald (oké, manlief deed dat) en toen crashte dat spel dus!!! Net te vroeg, het werd dus niet opgeslagen....
Helaas werkt die oplossing bij mij niet. Heb het spel al een aantal keer via taakbeheer afgesloten en de tablet opnieuw opgestart. Dat crashen tijdens het net halen van je level ken ik. Gelukkig had het spel de voortgang de laatste keer wel opgeslagen.
Grrr eerst zat ik in 213 vast iedereen ging me echt voorbij. In een paar dagen na 265 maar nu zit ik weer vast #%}^{^{^ grr Volgens mij is 266 ook rot want zie veel mensen op dat level zitten op mijn kaartje...
Gelukkig komen er bij mij niet zo veel mensen voorbij als ik vast zit. Hier nog steeds 213. Elke keer maar een blokjes. Mijn schoonzus heeft daar ook een tijdje vastgezeten maar die is nu eindelijk verder helaas.
Ik zit bij level 419 vast :S 100 gele, 6 verpakte en 2 spikkelballen met een groot vlak gelatine enz :S ow en een tornado irritant ding