Hier nu op level 167 af en toe speel ik een paar dagen niet maar het is en blijft verslavend en leuk.
Ik ben bij 404.. echt erg. Alleen op mn telefoon moet ik nog een update krijgen dus ik kan nu alleen verder spelen via facebook op mn laptop whaha XD
Wat goed!!! Hahaha, ik zit nu ook weer vast, level 377.... Zucht! Vervelend verslavingsspelletje haha
Same here. Zit er al een paar maanden op te bikkelen. Heb tot nu toe nog maar max 3 combinaties voor elkaar kunnen krijgen :x Frustrerend!
Jeeej level 410! beetje jammer want speel het liefst op m'n iPad of telefoon maar die loopt tot op heden maar tot 395 dus dan maar op Facebook zelf spelen haha. TE VERSLAVEND!
Irritant hè. Ik kom niet verder dan 4 combinaties. Ik heb altijd ruzie om die ingepakt snoepjes te krijgen. En heb ik ze dan eindelijk dan kan ik geen gestreepte maken of in de buurt krijgen.
Precies. Of je maakt eindelijk een ingepakte naast een gestreepte, ontploft de boel! Argh! Weg combinatie!
nee nog niet, gaat volgens mij nog wel even duren. ik haat levels met bommetjes . hoe lang zit jij er al?
2 weken. Maar vind hem niet eens zo leuk om te doen. Bommetjes zijn inderdaad niet leuk, maar die choco vind ik nóg erger :x
jaaa die ellendige choco pffff. Sommige levels vind ik dan niet eens zo erg om lang te proberen maar dit is idd een level die niet eens zo heel leuk is. En ik speel toch liever op mijn ipad of telefoon ipv laptop. Speelt veel lekkerder. Ik lag van de week een stukje op Androidworld dat de makers van dit spel 500.000 dollar per dag verdienen.... nice!
Hebben jullie ook wel eens die melding (als je via Facebook op je pc speelt) die je krijgt als je levens op zijn? Zoiets van "Versla de raccoon in level 10 van Farm heroes saga en je ontvangt een gratis set levens en 5 lollyhamers". Ik heb die stomme raccoon nu al 10x verslagen en nog steeds mijn beloning niet ontvangen.....
Ja ik heb al aan meerdere spelletje meegedaan om mijn levens aan te vullen en heb ze altijd netjes gekregen.
Er kwam net een nieuw snoepje tevoorschijn in lvl 447. Geen idee wat ik ermee moet, hij deed verder niks. Het lijkt een stuk melk chocolade of karamel. Iemand een idee wat hij doet?