Hihihi kom ik aan met level 108 hahaha wat zijn jullie al ver knap hoor level 107 heeft me dik anderhalve week gekost pffffff
Wie heeft level 252 al gespeeld, en hoeveel punten hadden jullie? Na 20 min spelen en 6 miljoen punten vond ik het wel mooi geweest en heb ik hem beëindigd. Wel leuk level
waarom zijn de levels makkelijker op facebook dan op de ipod. dagen vast gezeten in level 410, maar nu op facebook eindelijk door. Op facebook kan je ook al verder. op de ipod heb ik het spel nu voorlopig uitgespeeld.
Yes weer 2 levels verder!!! nu weer in zo`n stomme level wat weer heel moeilijk is om die snoepjes er onder uit te krijgen level 95..(nog maar als ik het hier zo lees )
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH nee nu had ik het level eindelijk, klik ik hem weg toen hij nog niet klaar was!!!! nu moet ik em over nieuw doen terwijl ik em had.. stom spel! haha ow wat balen
Ik heb net ook 266 gespeeld op mn 2de account maar had hem in 1 keer gehaald. Ik vond 265 veel lastiger. Zit nu op 270.
Kom ook even meekletsen Speel ook fanatiek Candy crush en zit nu op nieuwe levels op de iPad te wachten, zit dus vast op level 410. Ben ondertussen wel alle levels op 3 sterren aan het proberen te halen, wat tot level 106 al gelukt is. Erg verslavend iig!
En ik dacht dat ik verslaafd was Ik ben er nog niet zo lang geleden mee begonnen haha, dus de verslaving is nog redelijk maar vind het wel een superleuk spel!
Haha bij mij valt het ook nog wel mee hoor, speel het al aardig lang en denk ik zon twee keer per dag de levens opmaken. Op mijn iPad en op mijn telefoon als ik ergens moet wachten enzo