Level 410 is ineens makkelijker gemaakt door de makers van het spel. Sinds vandaag, want gisteren heb ik me nog volop zitten ergeren. Al weken zit ik hier vast en vandaag, de 3e poging er al doorheen!!! Ik zie dat het alleen op facebook is aangepast, android is nog hetzelfde (dus moeilijker).
Hier alweer even bezig met 275. Soms zijn de levels inderdaad makkelijker op facebook. Maar het is ook wel eens andersom.
Heeft iemand nog tips voor 356? 350 was rotlevel, maat 356 vind ik nog erger.. Dit is volgens mij het einde van mijn Candy Crush carrière.
197 aaaahhh heb meerdere levels gehad waar ik bij vastzat en nu weer bij deze, word er niet goed van! Ben dan ook heel lang eens gestopt want kwam gewoon echt niet verder, nu heb ik die toch vorige week gehaald en nu zit ik weer bij deze vast grrr
Ik moest even wachten op tickets voor de volgende ronde. Maar nu kan ik eindelijk weer verder in 276.
102 wat een vreselijk rot level zeg! Heb em al tig x gespeeld.. op tel en pc maar t lukt me maar niet ..
Lvl 165.... OMG!!!! Hoe moet je in vredesnaam 99 blauwe ballen verzamelen als je bijna geen blauwe ballen krijgt?:x Wordt er nu echt krankzinnig van! Heeft iemand DE tip?
Weet iemand hoe het zit met 342?! Alle gelantine weg spelen en dat doe ik maar toch kom ik er een paar tekort?! Snap er niks van grrr..
Er zit ook gelatine onder die blokjes ergens... Niet onder allemaal, als ik het me goed herinner. Ik heb ook een vraag: wie weet met welke combinaties je de meeste punten kan verdienen? Ik zit vast op 391 en ik moet 240.000 punten hebben en de bestelling voldoen. Mijn hoogste puntenaantal is 200.000, maar meestal maar rond de 100.000.
Nou ik zou je zeggen ik kreeg het ook niet voor elkaar. Toen had ik door waar ze zaten , had ze niet kapot en ik had hem gehaald Heel raar.... Ik zit vast in 350 die haal ik denk ik nooit staan ook 6 mensen op dat level.... Grrr
Allistar: heb je 342 al gehaald? Op de bovenste rij kan je zien waar de jelly onder zit dit verschilt iedere keer. Je moet ook nog de onderste blokjes een aantal keer hebben geraakt met de visjes. Uiteindelijk gehaald met nog wat jelly over, erg vaag level. Pluisje: 350 is lastig maar niet onmogelijk. Je moet een paar keer combo's maken anders haal je het niet.