Bij level 342 had ik dat ook heel vaag.... En ja ik probeer het steeds maar hou er steeds een paar over.... Ik vind het geen vervelend level zeg maar. Het is niet onmogelijk al hoewel Ik ben nu thuis omdat ik een MK heb gehad dus speel lekker veel hoop hem dus snel te halen
En ik zit weer eens vast. Op level 305. Pfff. Begin de hoop op te geven Niet leuk zo! Gelukkig zit mijn vriend daar nu ook vast, haha!
Nou zeg. Had eerder mijn frustratie hier moeten uiten. Gisteravond haalde ik 'm opeens! Maar het minder leuke: mijn vriend ook! :x
Zo level 299 gehaald. De laatste paar levels zijn erg goed te doen. Nu 140 Rode snoepjes nodig en kom niet verder dan 105.
Pffff, iemand level 500 al gehaald? :x Ik heb wel eens eerder even vast gezeten, maar nu zit ik echt vast. Aan de ene kant niet zo heel erg, want het is (voor nu) toch even het laatste level, maar ik vind het zo frustrerend.
Ik zit al vast op 50. Tenminste, ik haal het level wel maar niet met voldoende punten om door te raken. Had dit bij level 35 ook al. Kopen doe ik niet en vragen via fb doe ik liever niet al te vaak. Moet ik misschien maar opgeven? Wordt precies enkel erger.
Nondeju, haal ik net na het posten van dit bericht het level met voldoende punten en mag ik nog niet door?!