Ik heb hem alleen op m'n iPhone uitgespeeld. Dus ik mag nog even verder op de laptop hihi! Die gaat tot 500 toch? Op de telefoon maar tot 440.
Ik zit al weer even te wachten op nieuwe levels Vorige week 500 uitgespeeld. Nu overal 3 sterren proberen te halen
Hè hè eindelijk leven 305 uitgespeeld. Direct door kunnen spelen naar 310. Toen waren mijn levens op.
Oke dank je met zon combi was ik er bijna had van 2 snoepjes nog 4 over en de rest had ik al.. pff pittig haha
Ik ben gisteren begonnen met dit spelletje. Het is inderdaad erg verslavend haha. Maar ik heb nu net level 33 gespeeld maar kan nu niet door naar het volgende level. Er staat zo'n vliegtuigje. Hoe kan ik nu verder?
Hier alweer een tijd vast op 315 maar heb het maar opgegeven. Heb nu bijna de droomwereld uitgespeeld.
Ja precies daarom is het wel leuk voor de afwisseling. Zit nu al een paar maanden vast in 315 en dan is het echt niet leuk meer. Was er ook eigenlijk al mee gestopt.
Ik ben echt overal mn frustratie erover aan het uiten en aan het zoeken naar een oplossing. Het lijkt wel een wereldprobleem, haha Ik heb bij mn vriendinnetje op de ipad even candy crush proberen te spelen en toen synchroniseerde de voortgang verkeerd. Zij heeft het spel uitgespeeld en nu is dat bij mij zo opeslagen. Ik kan niet meer terug naar waar ik zelf was, dat is al jammer, maar helemaal naar lvl 1 terug resetten wil ook niet. Want zodra je weer inlogt met facebook, wat ie automatisch blijft doen, gaat ie weer terug naar de uitgespeelde voortgang. Er moet toch een oplossing voor zijn? Wie weer dat jullie een idee hebben haha