Dat rad is gemeen! Als ie bijna stopt bij dat roze vinkje of de jackpot gaat hij snel een verder of terug! En na de update ben ik al mijn berichten kwijt! Ik had er meer dan 250
Zo na drie maanden vast te hebben gezeten in level 350 een booster gekocht en het level uitgespeeld... Hou er niet van om het zo te doen maar was inmiddels aardig gefrustreerd!! Wat een k.ote level zeg!!
Nee hoor dat was niet genoeg... Zelfs wel eens het level gespeeld met 4 kleurenbommen en dan nog niet... Toen ik door mijn Zetten was heb ik voor 89 cent een booster gekocht waarmee je 5 extra zetten krijgt en 3 lollihamers.
Dank je wel! Arghhh frustratie.. ik zit al maanden in hetzelfde rot level vast Level 377.. ik kom er maar niet doorheen
Nee hoor, ik ben ook nog druk bezig. Ben inmiddels bij level 528. Ik vind het wel beter te doen nu met dat rad, al blijven er natuurlijk rotlevels tussen zitten. Sorry, geen idee hoe level 377 eruit ziet...maar moet te doen zijn, want ik ben er voorbij
Bekijk bijlage 420122 Hier zit ik dus in vast.. en heb ee meestal nog zestig nodig Ondanks het rad.. Vind het zonde om iets te kopen dus dat doe ik niet.
Zo, wat ver! Ik zit nog maar in level 347. Tip: als ik niet door een level heen kom, dan kijk ik op youtube hoe ze het doen.
Hier vast in 667. Schijnen veel mensen mee te klooien lees ik op internet. Wat een irritant level, zo moeilijk heb ik ze nog niet eerder gezien.