Ik zit al wéken vast op level 147!!! Hebben jullie trouwens ervaren dat als je het spelletje via FB speelt je dan soms meer mogelijkheden hebt? Ik had bij 1 level zelfs dat het level op mijn telefoon onmogelijk te halen was terwijl ik het op FB zo gehaald had. Dat lag eraan dat die obstakels op FB weg werden geknald met rijen tegelijk bij een combinatie en op mijn telefoon losten er steeds 3 dingetjes op bij een combinatie van snoepjes (het was bij die droprolletjes). Dus ik probeer nu steeds level 147 op FB te spelen maar nog zonder resultaat helaas! Blijven proberen!!
hier ook al 2 weken op 147 bahbah, heb al op youtube gekeken of er tips zijn maar ik haal het gewoonweg niet
Ik zit ook al drie weken in level 147 en ik word er GEK van, nog ff en ik stop met het hele spel, hier is geen lol meer aan!!
als ik een euro kon betalen voor dat level over te slaan deed ik het, heb al eens betaald voor extra zetten maar dat hielp niet
Ik heb dat idd ook gedaan, moest echt nog één blokje één keer matchen, maar zelfs na die extra zetten niet gelukt. Werd (en word) er echt gestoord van!!
Ik had afgelopen week mazzel en heb level 147 gehaald. Gewoon stug volhouden. Zoveel mogelijk bommen, streepjes en stippels combineren. Het duurde bij mij ook weken en bijna afhaken voor ik het haalde.
jaaa zo irritant, ik zit dus nog maar op 65, en steeds hoef ik maar 1 of 2 dingetjes gelatine en dan zijn mn beurten op, grrr
147 is idd een rotlevel net als 65 en idd stug volhouden ik ben nu bij 233! en o ja dan weten jullie het alvast level 183 moet echt op de app op je telefoon gedaan worden, op fb krijg je steeds onvoldoende punten waardoor je m gewoonweg niet haalt. m'n man hoopt trouwens dat ik het een keer uitspeel die wordt er een beetje simpel van...
Hoi, Ik ben nog maar in level 21 maar zit daar al een hele tijd in vast! Vraag me dan af wat ik fout doe.
Uh .. nee, maar met die extra's die je in het spel krijgt ... Vertel, misschien handig voor level 167 bijv. hoorde ik?!