Toch geen bekkeninstabiliteit? Raar gevoel onderrug/stuit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paardenbloem, 30 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Vraagje voor degenen die dit herkennen en/of bekend zijn met bekkeninstabiliteit:

Ik ben 11 weken zwanger van mijn tweede kindje en heb vervelende klachten helemaal onderin mijn rug of zelfs bij mijn stuitje, kan de plek niet helemaal duiden.
    Ik heb vanochtend flink schoongemaakt in huis en dan merk ik eerst niks.
    Nadat ik vanmiddag en vanavond weer even op de bank heb gezeten, kan ik bijna niet op mijn benen staan. Ik krijg vanuit mijn rug een hele vervelende pijn waardoor ik eerst even niet gewoon rechtop kan staan als ik opsta.
    Ik had dit aan het einde van Mn vorige zwangerschap heel af en toe maar dit begint nu wel heel vroeg.

Wie herkent dit? Ik hoop zo dat het geen beginnende bekkeninstabiliteit is..!

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik loop inmiddels al weer bij de fysio voor bekkeninstabiliteit maar bij mij zit het veel lager.
    Echt onder het stuitje en dan voornamelijk links. Trekt door naar mijn been.
    Nu ook veel vroeger dan bij mijn vorige zwangerschap.

Zou wel echt aan de bel trekken bij de fysio om te laten nakijken waar het vandaan komt.

3. Paardenbloem

Dankjewel voor je reactie! Ja het zit denk ik ook lager en meer 'van binnen' ofzo, ik kan de plek niet aanwijzen of erop drukken zeg maar.
    Maar ik zal idd even een fysio mee laten kijken, dank voor de tip!

4. Paardenbloem

Oh en jij sterkte ermee natuurlijk!

5. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik zou ook even langs de fysio gaan. In wk 12 had ik ook ineens last van mijn stuitje, door beter te letten op mijn houding (goed zitten, minder tillen) is het nu bijna helemaal weg!

Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik heb zwangerschaps ischias, wat jij beschrijft herken ik deels.

Ik zou het zeker even laten checken bij de fysio!

Sterkte ermee, pijn is echt rot!

7. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Wat je beschrijft van de pijn qua dat je het pas later merkt: dat klinkt wel als bi. Maar bij mij zit het totaal niet in mijn rug juist, echt op een ''onbekende'' plek weg van rug en stuit.

8. Paardenbloem

Bedankt allemaal, ik ga zeker even naar de fysio!

Deel Deze Pagina