Hoi meiden, Kan iemand me vertellen waar ik echt op moet letten bij het aanschaffen van een wippertje? Ik zie op internet wippertjes met of zonder boog met speeltjes, wel/niet in hoogte verstelbaar, wel/niet in meerdere standen te zetten. De een is zachter kwa kussen dan de ander. Waar moet ik nou op letten en wat is nou echt fijn voor le bebe, welke hebben jullie, kortom: welk merk/type raden jullie mij aan? Alvast super bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een wipstoeltje van Topmark zie de link. (Ik heb een zwart-witte) Je kan hem gemakkelijk in vele standen zetten, en de hoes kan je er makkelijk afhalen om te wassen. Topmark Wipstoel T3085 Candy | Topmark | Autokinderstoeltje Ik vind/vond deze echt ideaal
Wij hadden een 'gewone' van Prenatal. Hij functioneerde maar was niet ideaal. Le bebe zakte vaak scheef en hij zat er net niet lekker in (te plat). Bij Oma had hij een Chicco. Daar zat hij veel lekkerder in en die bleef ook mooier. Voor de volgende gaan wij dus ook een chicco aanschaffen.
een heeele simpele....kon lekker in alle standen...wel wippen en niet wippen...als hij groter was kon die er nog goed in, veel ruimte dus. Gewoon lekker simpel en goedkoop hihi. welke het was weet ik niet meer....is al 6 jaar terug dat ik hem gekocht had...
Bij kleintjes is het belangrijk dat niet alle wippers goed zijn voor het nekje! Bij sommige wipstoeltjes mogen ze pas na 4 maanden in. Wij hebben de doomoo aangeschaft, anders hadden we de nuna leaf gekocht.
Bij mijn dochter hadden wij een wipstoel met verkleiner waar ze vanaf 0 maanden in mocht (dus meteen). Wij hadden geen speeltjes eraan maar een losse boog met speeltjes erbij. Nu hebben we gekozen voor een doomoo seat omdat het mij toch beter aanstaat dat deze zich aanpast aan de baby in plaats van dat de baby zich moet aanpassen aan de vorm van de stoel.
Hier ook de doomoo aangeschaft....lijkt me heel fijn voor de kleine. Heb m op marktplaats gekocht voor 50 euro incl wipgedeelte en ziet eruit als nieuw. Fijn is ook dat ze er heel lang mee door kunnen.
Wij hebben een babybjorn balance air. Kost wel wat, maar bebe mag er vanaf dag 1 in, wipt op eigen beweging EN kan tot 13kg mee. Wij zijn er iig heel erg blij mee
Ik had ook de babybjorn balance. De 3 standen leken mij handig (uiteindelijk alleen de zitstand gebruikt), het lijkt me voor de baby lekker en goed zitten en het evenwicht goed verdelen. Het is ook voor de baby wel fijn dat ze zichzelf dan kunnen wiegen zeg maar. Maar heb de stoel niet enorm veel gebruikt, mijn zoon vond de schommelstoel namelijk veel interessanter dus heb ik de babybjorn boven gezet met een speelboog eraan van tiny love (Tiny Love Sunny Stroller | Tiny Love | Baby-Dump) omdat ik die standaard speelboog van babybjorn niet zo leuk vond voor hem. Uiteindelijk dus toch nog wel de stoel gebruikt.
Wij hebben deze: Prenatal - thuis - Wipstoelen - Prenatal - Prenatal wipstoel Draakje Echt een super fijn ding. Hij is duur, maar dubbel en dwars zijn geld waard. Het rug gedeelte en het been gedeelte kan afzonderlijk van elkaar versteld worden. En een pasgeborene kan er al lekker in liggen, ipv op liggen zoals bij de meesten.
Hier is de doomoo favoriet! We hebben nog een goedkope wipper voor boven om even snel de handen vrij te hebben...