De vorige poging moest ik op cd3 starten met 150ie gonal f.Op cd8 kreeg ik de 1e echo.Foute boel, er stond nl een eicel op springen. 's Avonds alsnog geprobeerd af te remmen met cetrotide maar op de echo de dag erop bleek het ei te zijn gesprongen. Nu de volgende poging moet ik starten met 225ie gonal f.Heb aangegeven dat ik bang ben op herhaling en dat ik 2 dagen eerder al een echo wil. Maar hij heeft gezegd dat ik 1 dag eerder dan maar een echo moet laten doen. Lijkt mij nog vrij laat, aangezien de dosering omhoog geschroefd is en ik gewoon weet hoe snel ik kan gaan met broeden. Ik krijg de echo's in een ander zh in Nederland, zit nl in Dusseldorf. En moet straks gaan bellen om die echo in te plannen.Zal ik naar mijn gyn luisteren en de echo 1 dag eerder doen of eigenwijs zijn en hem 2 dagen eerder doen?
Wat raar allemaal, voor mij dus ook een reden waarom ik niet naar Dusseldorf wil, omdat de combinaties met de ziekenhuizen in nl toch niet supergoed lopen. Zelf loop ik in het Erasmus MC, hier liep jij ook toch vroeger? Ik krijg om de dag een echo om alles in de gaten te houden, juist omdat er geen pijl op te trekken is hoe snel je broed. Bij mij is het hierdoor ook nog nooit fout gegaan. Ik zou hem serieus knijpen als dat zoals bij jou je eisprong tussentijds plaatsvind. Ik zou gewoon aandringen hoor, op eerdere echo's. Alsof alles al niet genoeg met je doet. Succes meis. Groetjes Elvira
Dat valt op zich nog wel mee gelukkig.Dusseldorf geeft de orders en mijn nederlandse zh doet puur de fm.De uitslag wordt netjes op papier gezet en die geef ik weer telefonisch door aan Dusseldorf.Krijg meteen de assistente van de arts aan de telefoon. Ik ga toch maar voor een extra vroege echo, beter voor mijn gemoedsrust. Ik heb inderdaad in het EMC gezeten.Daar heb ik 2 jaar geleden een ivf poging ondergaan.