het is zover mijn zoon is zijn rabobank labeltjes doekje (oranje groen) kwijtgeraakt. we hebben overal gezocht maar hij is verloren op de kermis. hij is huilend in slaap gevallen gelukkig was hij heeeel moe. morgen kan ik er een ophalen bij mijn ouders die daar ligt voor als hij hem vergeten is,hoop niet dat hij vannacht wakker word. wie heeft er een over? uiteraard wil ik ervoor betalen
Kan je helaas niet helpen. Heb die van ons zelf gemaakt. Maar wss als je de Rabobank opbelt kun je er nog 1 krijgen. Of 2?
Ik moet even kijken maar volgens mij heb ik er hier een liggen. heb ik gekregen bij kleertjes van kennis zit nog in het plastic. tis van een bank dat zeker alleen weet even niet welke bank kan nu niet kijken aangezien het in de kamer van mijn dochter ligt ( die nu slaapt natuurlijk..) Als het de goede is stuur ik hem voor niks aan je op. Zal morgen meteen even kijken!
ik heb er ook nog wel 1. pb me maar als je hem wilt hebben. je bedoelt toch dat gratis doekje wat je krijgt samen met het boek van ikke, als je een rekening opent?
Het is idd een rabobank doekje! Als je hem nog nodig hebt stuur maar een pb! gaat het waarschijnlijk woensdag op de post.