vond het net een hele vage creditcard ronde...lisa kiest ineens voor kale marco en rory moet weg en dan komt lisa niet thuis? zal ze echt een scooter kopen? weet niet hoeveel zo'n ding kost maar ze mocht max. 800 euro uitgeven zo'n ding is toch duurder... ach..op naar het volgende flop progamma haha million dollar wedding kijken 8)
ik zou het wel een actie vinden . Maar sorry die kelly kunnen ze haar niet naar huis sturen damn wat is dat kind stom. Het is een spel dus janken moet je neit doen damn zeg. En yasmine en ribbas irriteer ik me ook aan. Fiona en Joostr weten het waar het om gaat.
Ja maar ze mogen toch max 50% en min 25% uitgeven? en ach als ze wel de volle pot mag uitgeven dan hoop ik dat ze dat doet ze mag er zo langzamerhand wel uit..haha!
Ha ha, ja zoiets! Het was in ieder geval geen meisje met zwart haar, het leek een beetje donkerblond. Ik dacht ook aan haar of aan Yasmin (of zoiets)!
nee idd het was een meisje je zag het aan de fijne handen enz ahaha maar ik heb op de site mee gedaan om die scooter te winnen en daar stonden 3 namen waar je uit kon kiezen weet de andere 2 niet meer haha maar ga er zeker vanuit dat grisela het was ,haar naam stond er ook bij
pfff jeetje zeg. wat is die ribas een lul sorry hoor maar wat een agresieviteit . Ik vind het sneu voor lisa . En wie is er zo kinderachtig omdat te doen ze lijken wel een stelletje peuters.
met die scooter dat ik sheba..of hoe ze ook heet moet aan kattenvoer merk denken steeds aaaah reclame is voorbij..
zo lisa kan met opgegheven hoofd naar huis en met een scooter naar haar geliefde rory. Zij is de echte winnaar. Arme gisela krijgt slecht nieuws De manier waarop is klote maar ze gaat eruit Jippie en ook die stomme Kelly is weg pleitte .
ja ben benieuwd naar maandag....arme blonde marco gaat ook huilen..vind hem echt een kwal hoor..maar vind het toch wel zielig..
hahaha smaken verschillen dus behoorlijk vind overigens de andere mannen ook niet echt mijn ding hoor haha