ik zit er al een tijd over te denken om een webwinkeltje te beginnen. maar weet nog niet zo goed wat ik wil gaan doen. wat missen jullie of zou er meer keuzen van moeten zijn? iemand ideeen?
Geen idee, maar misschien is dit wat voor je: 23 en 24 november wordt er in amsterdam Flavourites Live Business gehouden. Hier kan je workshops volgen om je eigen webwinkel succesvol te laten worden. Flavourites live! 160 webshops on 1 event - 23 tot 25 november 2012.
Leuk idee! Er is wel al heel veel...wat vind je zelf leuk? iets voor kinderen,volwassenen,wil je zelf dingen maken die je dan weer verkoopt of via groothandel? Wat ik zelf belangrijk vind is snelle levertijd,geen meldingen zoals "we zijn nu op vakantie maar over 4 weken kunt u weer een bestelling plaatsen",dan ga ik al ergens anders kijken. Succes i.i.g!
Tja wat is er niet........weinig volgens mij...daarom is het ook helemaal niet zo simpel om een webshop te beginnen... Vooral meegaan met de rest zoals gratis verzenden wat je bijna overal hebt en snelle levering enz...
Nou, ik denk dat je geen winkeltje moet beginnen omdat daar ergens gebrek aan is. Niets is nieuw, en anders moet je als de donder je patent aan gaan vragen Start een winkeltje met iets dat je leuk vind. Alleen dan kun je het ook volhouden om de (web)winkel draaiende te houden. Dus kun je goed mozaïeken, en vind je dat leuk om te doen... verkoop je bordjes ofzo.. of producten die ermee te maken hebben.. zoals tegeltjes, lijm, boeken etc
in betaalbare nieuwe bekleding/hoezen voor loungesets..dat zoek ik..maar is niet te vinden ..nee zonder dollen..ik probeer ook al een tijd iets goeds te vinden om een webshop mee te starten maar zo moeilijk! ik lees mee!
Doen waar je je goed bij voelt of wat je eventueel leuk vind om te verkopen. Ik ben ook begonnen en 1 november start ik... is echt spannend!!
Wij zijn begonnen en het is heel veel werk. Nu hebben we wel een omzet van ongeveer 5000 per maand dus het gaat wel goed. Vind iets wat moeilijk te krijgen is in nl, dat is mijn tip.
Zouden jullie het nog een keertje willen proberen? Heb de club openbaar gemaakt, misschien dat het nu wel lukt? thx
We zijn begonnen met motorbanden wisselen aan huis afgelopen zomer, en nu zijn we aan het uitbreiden met bobberkits, wielen, accu's ed. Voor mij echt fijn omdat ik me nog niet goed voel sinds de laatste zwangerschap, en me heel snel moe voel en me niet goed kan concentreren. Normaal werk ik bij het bedrijf van mijn man en nog een paar uur bij iemand anders, maar dat lukt nog helemaal niet. Thuis werken gaat goed, dus ik ben heel blij dat het zo goed gaat