Can't sleep.. Wat houdt jou wakker nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Nouja zeg! :( Hopelijk heb je nog met haar kunnen praten!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn dochter:p

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

@d83

Hier om half 10 bevallen van een gezonde zoon ging zo snel dat we zijn bevallen zonder vk

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    proficiat !!!!!

de wekker van vriendlief ( met als geluid een hardstyle plaat anders word ie niet wakker :()

6. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Gefeliciteerd meid. Alles goed met jullie?
    Lekker genieten nu hoor.

7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben verslaafd aan de olifanten webcam van dierenpark Amersfoort
    waar elk moment een baby olifantje kan geboren worden.
    Als ik dan niet kan slapen ga ik daar naar kijken. Je kan aan iets ergers verslaafd zijn toch...

8. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    @Rosa08 Gefeliciteerd.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

slaap al maanden slecht... voor 2 uur slaap ik niet... grrrr.

10. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@rosa08, gefeliciteerd!!!

Van de brandalarm dat om 4.00 af ging. Wij schrokken ons kapot en stonden gelijk naast ons bed. Gelukkig was het loosalarm en stopte er vanzelf mee. Weer terug in bed, ging dat kreng weer af. Dus hop dat ding los gemaakt en de draden doorgeknipt. Ondertussen was onze zoon er ook wakker van geworden. Daarna kon ik niet meer slapen van de schrik en ik moest er weer om 5.30 uit. Nu ben ik gesloopt....

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goh, dit had ik vanacht moeten zien.. wat een rot nacht zeg... de hele tijd liggen spoken.. misschien 1,5 uur bij elkaar geslapen.. en ik was al zo moe

Waarom? Piekeren, bijna 40, kinderwens, laatste dagen van het wachtbankje, weer opmaken voor teleurstelling, veel vragen en weinig antwoorden.... Zo moeilijk. Hopelijk gaat het vanavond beter met een homeopathisch slaapmiddeltje... :(

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben elke nacht meerdere keren wakker, onze oudste vindt doorslapen niet leuk ;):D

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Rosa van harte! Wat is t snel gegaan! Super!
    Lekker genieten van je kleintje en veel geluk toegewenst!

Mag ik die link van die webcam? Wil ook graag n baby olifantje zien die zijn zo schattig!

Zag ook n kwetsende opmerking voorbijkomen over een nieuwe tattoo :( wat naar! Hebben jullie t uit gepraat?

Cygnet; hoop uit t diepste van me hart dat je droom mag verwezenlijken! Zet m op! Dat j maar zwanger mag raken!

Hier slaap ik ook niet voor tweeën! Vaak is t al vier/vijf u..
    Zou dan eigenlijk een x vroeg op moeten staan maar heb dan echt de kracht niet en zo blijf je in dat cirkeltje..

14. misa

misa Niet meer actief

Mijn baby... ;)

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik word al weken rond half 2 wakker. Moet dan plassen en daarna slaap ik nauwelijks meer. Lig over vanalles na te denken en vooral dat ik moet slapen omdat ik bekaf ben. En dan lukt het helemaal niet meer. Hoop niet dat dit m'n hele zwangerschap zo blijft, dat is niet te trekken met een kleine van 2 en 3 dagen werken...

16. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    nee helaas niet aangezien ze er over door bleef gaan... ik snap het gewoon niet bedoel heb al jaren een tattoo op me voet en nu komt me dochter haar naam op me rug en niet groot gewoon mooi klein en simpel...

morgen moet ik mijn kleine meid er heen brengen aangezien ik moet werken ... doe het eigenlijk op dit moment voor me pap want hij kan er niets aan doen dat me moeder zo doet maar zie wel tegen morgen op...

sorry voor me gezeur:)

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zijn nog aan het varen. Zijn er bijna nu dus over halfuur ga ik ook mn bedje in

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte geeliciteerd!!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Rosa, van harte!!!

Hier weer de hele nacht wakker. De 6de op rij dat ik mag werken. Daarna lekker 2 vrije dagen, en lekker weer slapen 's nachts.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Net weer paramolletjes ingenomen... hoop op beetje knappe nachtrust maar ben der weer bang voor..

Deel Deze Pagina