Nee je zeurt helemaal niet inkie! Vind rot voor je! Ik wil ook de naam van m'n kind een dag tatoeëren Is toch Iets met heel veel waarde vind ik. Heb al twee tattoos en hoewel m'n moeder er geen Fan van is zegt ze er niks over en vind ze t best mooi. Iedereen denkt anders over tattoos natuurlijk en dat mag Maar snap dat je liever had dat ze je in je waarde liet! Succes morgen! En Miss helpt t om maar zo te denken, hoe zij er over denkt kan k Miss nie veranderen maar wel hoe ik er mee om ga Mij helpt dat meestal wel in situaties Dat iedereen maar lekker mag doorslapen vanacht Diegene die nog werken of gaan werken succes! Ik ben nog n film aan t kijken met m'n mannetje Dus t proberen stel k nog wel f uit, ga niet voor 1/2u zowiezo!
Haha is ie bomen aan t zagen Vreselijk! Schudt m altijd subtiel wakker hoor ga er niet naar luisteren
Zo maar even twee pilletjes Melatonine nemen. Vandaag mn vader begraven. Na de begrafenis helemaal op en nu lig ik wakker in bed. Kan de slaap gewoon niet vatten. Heel deze dag draait constant door mijn hoofd. Hopen dat de pilletjes hun werk gaan doen. Slaap lekker dames!
Net klaar met mijn werk voor vandaag (nu ja, gisteren); Meneer was ziek dus heb van thuis uit gewerkt (kan gelukkig in geval van nood) en ben ook flexibel geweest met mijn uren omdat ik pas als schatje thuiskwam, echt goed door kon werken. Nu nog snel wat uurtjes slaap pakken.
2g4e: sterkte meis! Hier hetzelfde liedje als gisternacht. Zucht.. Hoop morgen toch echt verbetering te zien anders osteopaat maar weer bellen
sterkte meis! knuff.. uhhm wat mij wakker houd op het moment, niks eigenlijk, slaap gewoon vreselijk slecht sinds de zwangerschap..overdag veel moe en savonds ineens top fit? ben echt klaar wakker pfff
Wat mij wakker houdt is de nachtvoeding van me 3 weken oude dochtertje ga zo weer heerlijk slapen en over 3 uur ben k dr weer. K slaap gelukkig goed. Iedereen hopelijk nog wat nachtrust en welteruste voor zo. 2g4me: gecondoleerd wat een verdriet!
Gefeliciteerd met de geboorte van j meisje! Gaat t goed? De voedingen ed? Fijn dat j erna Goed slaapt! Teruste!
Wederom een k*tnacht. Denk veel over wat er afgelopen jaar gebeurd is pfff (dochtertje slaapt gelukkig wel)
Pffff als iemand de knop vindt om gedachten even uit te schakelen, houdt ik me aanbevolen! Grmbl... Hoop dat jullie inmiddels slapen! Heb toch nog bijna 4 uurtjes gemaakt.
Thanks! Nou ze komt elke 3 uur dus ben tevreden. ze doet t harstikke goed ondanks dat ze maand te vroeg gboren is. jij nog kunnen slapen?
Zoonlief. Hij slaapt de laatste week erg kort en slecht. Continu wakker... Hopelijk straks als de klok achteruit gaat wordt het beter