nou dan wordt het alleen maar beroerde of niet??? ben blond dus kan verkeerd denken.. maar hij gaat terug... dus als hij nu 6 uur wakker is wordt het 5 uur toch ???
Ik zoek ook naar die knop! Hier tot 5 u zeker wakker gelegen en pas rond 1u weer wakker Besef me ook heel goed dat dat straks ook niet meer gaat met een kleintje Welcome to zombie nation!
good morning!! grappig topic mn werk houd me nu wakker.. heb gelukkig maar 6 nachtdiensten......... verder nu nog iemand actief?
Zat grappige filmpjes op youtube te kijken tot er ineens 1 kwam waar een bezoeker van een zoo bij de grizzlybeer viel. Gelijk weggeklikt maar krijg het niet uit mn kop dat houd me nu dus wakker
Ik kan me dingen nog wel eens aantrekken en dat gaat dan een eigen leven leiden s'nachts. Even hoofd leeg maken en dan hup het bed weer in!
Mij houd wakker: Ik woon nu in een woning waar je eerst een trap omhoog moet voordat je de woonverdieping hebt. Ik heb veel lichamelijke klachten en vooral nu het weer kouder wordt wordt het steeds erger. De wasmachine staat in de kelder (kan ook niet ergens anders) dus ik moet altijd 2 a 3 trappen op en afslepen met de was. Zo ook als ik boodschappen heb gedaan. Vaak krijg ik die zware tas niet omhoog. Dan neem ik maar mee wat koel moet en de rest haal ik dan wel omhoog als ik het nodig heb. Ik zou ook gewoon graag mijn boodschappen in de kast willen zetten ipv in het halletje. Nu stond er op de site van de woningbouw een woning die voor mij heel geschikt zou zijn. Erop gereageerd en yes yes yes ik mag dinsdag op gesprek komen. Echter deed ik een paar uur terug de berekening van de huurtoeslag maken en toen kwam eruit gerold dat ik 4 euro! teveel huurtoeslag ga ontvangen. De verhuurder hanteert een grens en ik zit daar dus net 4 euro boven. Ik baal echt enorm en snap het ook niet. Ik krijg die 4 euro toch van de belastingdienst...wat is het probleem dan vraag ik me af. Ik kan nu dus daardoor niet slapen, maar ook omdat ik weet dat alle woningen hier in de wijk rond dezelfde huurprijs zitten, wat dus betekent dat ik hier dus gewoon niet weg ga komen. Verhuizen naar een andere wijk/gemeente is op dit moment ook gewoon echt uitgesloten...dus ik baal echt ontzettend.
Een beetje onsmakelijk, maar een diarree-aanval...midden in de nacht! Wtf! Laat het maar een voorteken zijn dan..*ligt met een zenuwachtig gevoel op de bank onder de deken te wachten op beginnende weeën*.. haha!
Wat vervelend kristalhelder pieker ook over n nieuwe woonruimte Wordt gewoon zo weinig aangeboden in de woonplaats waar we willen wonen en hebben nie zo heel lang meer tot februari.. Succes ermee hoor! Hoop dat toch allemaal mag lukken! Anna laat de weeën maar komen! Werkse voor iedereen met nachtdienst!
Verloopt jullie huurcontract dan in februari? Jullie hebben dan ook nog echt een tijdsdruk erop. Kan me voorstellen dat je dan echt piekert. Inderdaad, laat die weeen maar komen!! - toetsenbord is weer door elkaar, kan geen puntjes op de e maken.
Nee dat niet.. Maar ik ben 25/2 uitgerekend En woon nu in een flatje op de tweede verdieping en het is ten eerste lastig met die trappen ook zeker straks met een kinderwagen maxi cosi etc, plus gelijkvloers wil graag een bovenverdieping zodat ik me kan terug trekken en zo nodig de ruimte tussen boven en beneden kan afscheiden ivm de katten/baby Heb drie heel nieuwsgierige burmeesjes die bij alles wat j doet zowat in j nek zitten en wil hen niet steeds hoeven op te sluiten N wil ook graag n tuin lijkt me heerlijk Dus ja voordat een woning is opgeknapt n de baby kamer in orde willen we max tot dec geven Anders moeten we toch hier n kamertje maken We willen t liefst naar n woonplaats naast ons ivm zeer behulpzame betrokken schoonouders of hier waar we nu wonen wat dichter bij zee en stad en m'n mama Het is allebei oke Maar met j wel wat vinden en wie t langst ingeschreven staat krijgt de aangeboden woningen... Lastig hoor dan is t weer net de wijk nie dan heeft de woning weer te weinig slaapkamers etc.. Via n makelaar is nog een evt optie Maar weten niet of we t financiël kunnen bekostigen Net n nieuwe auto, gezinswagen, en heel de babykamer en uitzet bekostigt dus ja ze vragen 3 x de huur in 1 x om al te beginnen.. Lastig he! Bij jou schiet ook nie op zeg!
Een gezellig verjaardagsfeestje van manlief en alles bij lezen op t forum houdt mij nog even wakker Ben nu zo moe dat ik denk voor t eerst in weken geen uren wakker zal liggen als ik zo in bed stap... Zou t eindelijk een x zo mogen zijn?
Ik ben een flesje aant geven . Dames, het enige wat écht tegen maagzuur hielp bij mij in de zwangerschap was antagel. Een slokje voor het slapen gaan doet wonderen! Je krijgt het bij de apotheek...
Succes met t flesje Bijzonder momentje met je kleintje zo diep in de nacht! Beste met de misselijkheid wat vervelend zeg
Hmm had dit topic eerder moeten vinden. Zit al vanaf half 2 beneden met mijn zieke zoon. Net eindelijk slapen weg kunnen leggen. Kan ik mij gaan voorbereiden op een zwaar dagje werken
Opgestaan om naar de wc te gaan en kan nu niet slapen pff. En dan ieder nacht zo'n 2-3x dr uit. Hmmpf ik zie idd veel dames die ook wakker zijn.