Ik heb last van de wintertijd. De rest van het huis is nog in diepe slaap dus ik lig heel stilletjes in bed. Ben een beetje aan het lezen, bieden op marktplaats enz. Haha.
Net even met de jongste beneden gezeten.die krijgt snachts sondevoeding en de pomp piepte dat ie klaar was. En daar werd ze wakker van Mn man was al beneden,dus had gezelschap. Ze ligt nu weer in bed en ik ook bijna ... Nog een uurtje slapen. En ik zit te kijken wat voor telefoon ik wil..
Dochter heeft last van wintertijd dus ik geef nu de fles. Verder had ik al plafonddienst.. Zucht Jammer dat je je gedachtes nooit uit kan zetten!
Ik ben telkens zo vroeg wakker. Mijn vriend slaapt dan nog terwijl het voorheen altijd andersom was hihi. Zit nu aan de Kelloggs en Cranberry thee voor mijn arme blaas.
Normaal is mijn dochtertje altijd om half 7 wakker maar heeft last van de wintertijd dus nu is het half 6 en dat is best vroeg als je pas om half 9 op de peuterspeelzaal hoeft te zijn
Bah ik was al om half 5 wakker en sliep pas om half 12. Gelukkig heb ik nog wat kunnen doezelen. Ik haat het als ik niet kan slapen. Zeker in de wintertijd,dan is het nog zo donker buiten.